סערה בכוס תה
קרדיט: אושרת שמואל

לתרופות סבתא תמיד הייתה פינה חמה אצלי בלב, חוץ מכוס תה.

איכשהו אני והתה לא התחברנו ושתיתי אותו רק כשהרגשתי כאב גרון חזק , כי מה זה תה קצת מים חמים עם לימון ומעט סוכר? אבל זה עזר לי . אחרי ששתיתי הרגשתי הקלה ועבורי זה הספיק ונשאר כך כברירת מחדל לשעת הצורך.

באחד הימים כשרציתי לקנות פפריקה אדומה בשמן ( ככה זה שאת מגיעה מבית חצי הונגרי ובעורקייך לא זורם דם, אלא פפריקה) והסופר היה רחוק , עברתי ליד חנות תבלינים והחלטתי להיכנס ולקנות משם.

לקחתי את הפפריקה ובדרך לקופה הבחנתי בעמדה מעץ שרשום עליה "חליטות תה" היא הייתה מחולקת לקוביות כך שבכל קובייה יש חליטה תה אחרת.

לא ברור לי למה אבל הריחות והצבעים משכו אותי אליה והחלטתי לקחת בשקית כמה חליטות תה ,שילמתי על הפפריקה ועל חליטות התה ויצאתי מהחנות.

מאז כמעט בכל חורף אני מקפידה לקנות חליטות תה מאותה חנות (ולפעמים גם פפריקה ותבלינים נוספים) כי משהו בנוכחות של עמדת החליטות משך אותי, אחרי שהכנתי לי בבית כוס מהחליטות תה שרכשתי מאותה חנות החלטתי לשנות את התפיסה שלי לגבי תה .

ואיך תה קשור לעסקים?

אתם כבעלי עסקים יודעים שאתם טובים בתחום שלכם, אתם עוזרים ללקוחות ונותנים שירות מצוין אבל לא מספיק בולטים בשטח . כדי שתהיה לכם נוכחות במרחב הציבורי אתם צריכים לצאת מהשגרה ולחשוב יצירתי.

ניקח למשל חנות תבלינים שרוצה למכור יותר פפריקה החודש – הרי לכל חנות תבלינים יש פפריקה נכון? אבל לא כל חנות תבלינים תיקח את הפפריקה ותתרגם אותה ליתרונות הפפריקה בימי החורף הבאים עלינו לטובה (תלוי את מי אתם שואלים) .

לא כל חנות תבלינים תחשוף בשלט בולט כי פפריקה טובה למערכת החיסונית, ומסייעת לשמירה על עור בריא, ובעלת פעילות אנטי דלקתית.

לא כל חנות תבלינים תניח את הפפריקה במקום בולט לעין , כך שכל לקוח הנכנס לחנות יבחין בה ויראה את הייחודיות שלה מול הפנים שלו.

וזו רק דוגמא אחת קטנה לשיווק אחר.

יש לכם חומר גלם נהדר שזה אתם, עכשיו כל מה שנותר לעשות זה למצוא דרך מעניינת שתבליט אתכם , ואחת הדרכים היא לכתוב אתכם בצורה אותנטית ,ייחודית, ושיווקית.

אז אם אין לכם את הזמן, היכולת או הרצון לכתוב יצירתי ובכל זאת אתם רוצים להשמיע את קולכם העסקי דרך כתיבה שמאפיינת אתכם ואת העסק.

מוזמנים לפנות אלי

אושרת שמואל

חוויה במילה הכתובה

0523792336

[email protected]

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here