קרדיט: Pixabay

עיצוב בתים פרטיים מחייב ידע, ניסיון, מחשבה יצירתית ועוד. הרצון הינו לייצור בית פרטי, נוח, בטוח לשהייה ונאה. כל אלו כמובן, בהתאמה לצרכי הלקוחות, טעמם האישי על כל רצונותיהם המיוחדים. נדרשת יכולת למצוא פתרונות לאילוצים בשטח, לתת מענה ליתרונות מגרש עם שיפוע ובעל נוף וכדומה. תכנון מיטבי ייעשה לבתים בישובים עירוניים כפריים ואחרים. שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD "תכנון ועיצוב פנים" עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

עיצוב בתים פרטיים – מתן פתרונות אקסקלוסיביים

עיצוב בתים פרטיים מחייב פעמים רבות מתן פתרונות אקסקלוסיביים עבור לקוחות הרוצים בכך. הדבר אומר שילוב של מערכות תפעול איכותיות ומתקדמות. בין היתר אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, תקשורת, חימום, תאורה ועוד. יהיה צורך לבחור אביזרי קצה מתאימים להם ולקו העיצוב הקיים. כך ברזים, מתגי חשמל ושקעים, אביזרי פרזול ועוד. עבודות האלומיניום והנגרות ייעשו עם חומרים איכותיים וברמה גבוהה. ייעשה שימוש בחומרים פופולאריים המשתלבים היטב ביניהם. כך על המרקמים שלהם, עיבודם וצבעיהם. מדובר על אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל, פלסטיק ועוד. כל הפריטים ישתלבו היטב בקו העיצוב הנבחר אשר יוביל לאורך כל חלקי הבית עם שינויים מתבקשים ונגיעות לחדרים וחללים שונים בו. לטובת הגברת ייחוד ועניין ובמידת הצורך יתוכננו נישות, מחיצות, חיפוי בריקים באזורים שונים, הנמכת תקרה ועוד. תוקדש, כמובן, מחשבה גם לגינה המהווה חלק בלתי נפרד מכל וילה.

תוכנית וביצוע

התהליך מתחיל עם שיחות מול הלקוחות לצורך הבנת צרכיהם ורצונותיהם, ממשיך עם קבלת תוכניות וביקור במגרש לקבלת רושם מהנוף, מכיווני האוויר ועוד. כל אלו ונתונים אחרים משוקללים. מתחשבים בהם בעת הכנת התוכנית הראשונית, שלרוב, תעבור שינויים. זאת עד להצגת התוכנית הסופית לטובת הגשה, קבלת אישור וביצוע.

תכנון עם ירידה לפרטים

שירן דדיה המייסדת והבעלים של SD "תכנון ועיצוב פנים" מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיה כוללים ייעוץ, הקשבה, יישום מוקפד, ירידה לפרטים, פיקוח וליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מביצוע עבודות מעולות ללקוחות רבים ותשמח לשרת אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here