pixabay credit

הכאב באובדן של אדם קרוב הוא במידה רבה פשוט כאב בלתי נתפס. לחשוב על אדם אהוב ולדעת כי כעת, הוא לא יוכל עוד להתקשר, לא תוכלו לדבר, להתייעץ ולהיות האחד עם השני, שובר את הלב. רוני כורש הוא אומן המתמחה באומנות שימושית. בעקבות אירוע משפחתי, בחר רוני לפנות לעיצוב מצבות בהזמנה אישית. מצבות ואנדרטאות נועדו לא רק כדי להנציח את המתים, אלא, על מנת שאנחנו, אלו שנותרו מאחור, נקבל את ההזדמנות לספר את הסיפור שלהם ולהחלים מתקופת האבל, בעצמנו. בתהליך מיוחד ויוצא דופן, רגיש ומלא בתחושות רבות, רוני מעבד עם בני המשפחה והקרובים את מה שקרה להם וביחד, מחליטים על עיצוב מיוחד וסמלי, של מצבה ואנדרטת זיכרון. צלצלו למידע נוסף 052-2797554

איך נראה התהליך בדיוק

התהליך הוא למעשה סוג של מסע. בתחילה, עליכם לפנות לחברה, 'אדם ואבן' ולקבל החלטה כי אתם מעוניינים לצאת למסע המיוחד הזה. בשלב הבא אנחנו יושבים ביחד, שומעים מכם על הצרכים שלכם ועל האופן בו הייתם רוצים להגשים את החזון שלכם באמצעות המצבה. בתום התהליך, הרי שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

אנחנו מקפידים ליצור מצבות מיוחדות בדיקנות ובלי להתפשר על שום פרט. זה מתחיל עם בחירה נכונה וחכמה של מוצרי גלם איכותיים ומגיע עד לשלבי הביצוע הסופיים. כאמור, המטרה שלנו היא לא לוותר על אף פרט ולעשות הכל כדי להביא לכם את הטוב ביותר. כאמור, אנחנו רואים בתהליך יצירת המצבה תהליך עיבוד של הכאב והצער, אנחנו מאמינים כי יש לנו את הכלים להפוך את המסע הזה משמעותי ואמיתי, עבורכם ועבורינו.

למה לבחור לעבוד איתנו

בין אם אתם מעוניינים לעצב מצבות זוגיות או עבור אדם יחיד, בין אם אתם מחפשים מענה בדיעבד או לכתחילה, הרי שאנחנו כאן כדי להציע לכם את הטוב ביותר. מה אנחנו מציעים בעצם:

  1. ליווי לאורך כל הדרך: ביחד נעזור לכם לגבש רעיון, אשר יכיל בתוכו את הזהות של האדם המת ויבטא את הדמות שהוא היה בחייו.
  2. נגדיר לוח זמנים ונעשה כל מאמץ לעמוד בו: אם אתם מתכננים לעצב מצבה מיוחדת לאזכרה בתום שנה ובין אם אתם מעוניינים במענה מהיר יותר, אנחנו כאן כדי לסייע.
  3. נעבור אתכם על הפרטים כל הזמן, כדי להבטיח כי התוצאה הסופית תהיה לטעמכם: התפקיד שלנו הוא לעשות הכל על מנת שבסופו של המסלול, בסוף הדרך, התוצאה הסופית תהלום את המצבה שהעליתם בדמיון.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום. 052-2797554

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here