דיקור סיני
קרדיט: pixabay

המשפט "נפש בריאה בגוף בריא" הוא הרבה יותר מסיסמה ריקה מתוכן. ככל שאנו מתוודעים להשפעות רחבות ההיקף של מצבנו הרגשי על הבריאות הפיזית בשלל מחקרים, אנו נוכחים לגלות כי תורות הרפואה של המזרח הרחוק מצביעות על מגמה ממשית שחשוב לתת עליה את הדעת. כדי לקבל טיפול יעיל ומקיף למגוון מצבים בריאותיים, שווה לפחות להתנסות פעם אחת בקסם של הדיקור הסיני. גיל נמיר – רפואה סינית עתיקה, מזמין אותך למפגש אבחון בו נעריך את הצרכים ונייעד את הפתרונות הבריאותיים המדויקים ביותר להם.

גיל נמיר: רפואה סינית עתיקה

מכאבי גב ועד בעיות בכבד, מתפקוד מערכות העיקול ואפילו בתחום הגניקולוגיה ופוריות האישה, הרפואה הסינית היא דיסציפלינה ותיקה, עשירה ומגובה בידע מקצועי שנאסף במשך אלפי שנים. על ידי שימוש במחטים ייעודיות המוחדרות לנקודות ספציפיות בגוף המהוות צמתים של זרימה אנרגטית, ניתן לספק מענה חיוני לגוף כשלם ולטפל בשלל בעיות פיזיות ורגשיות כאחד. מחקרים רבים מציגים כיום יתרונות אלו ומראים כיצד הדיקור מגביר זרימת דם ומעודד שיקום, החלמה ואספקת הזנה וחמצן לרקמות פגועות. היתרונות, הינם בלתי מעורערים. כעת, זמין לך דיקור סיני בנהריה וסביבתה על ידי מומחה בעל שנים רבות של הכשרה במוסדות מובילים בישראל – גיל נמיר.

טיפול יעיל נגד כאבים כרוניים

בין אם מדובר במיגרנות, דלקות מפרקים או כאבי גב כרוניים, המספרים לא משקרים. דיקור סיני מפגין יעילות משמעותית המגובה במחקרים ומעצים את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף כדי להעניק חיוניות לכלל מערכות הגוף. תוך מספר טיפולים בודדים, ניתן כבר להבחין בהבדל משמעותי וליהנות משיפור ניכר באיכות החיים.

מאחר ומדובר בטיפול המספק מענה לכלל הגוף והנפש, ההשפעות הן רחבות היקף ולצד ההקלה בכאבים אנו עשויים לגלות שאנו חיוניים ונמרצים יותר, נינוחים ואפילו יורדים במשקל. גיל נמיר הוא מומחה מוביל בארץ בגניקולוגיה משלימה ומציע טיפולי דיקור סיני לפוריות האישה שיאפשרו לך לקבל מענה טבעי לאי סדירות בתפקוד מערכת הרבייה וליהנות מהקלה משמעותית בתסמיני טיפולי פוריות.

למבוגרים וילדים כאחד

עם זאת, הטיפולים אינם מיועדים רק לבוגרים. ישנם טיפולים מועילים רבים שיכולים לסייע גם לבני גיל צעיר להתמודד עם כאבים פיזיים, קשיים בוויסות הרגשי והפרעות קשב וריכוז. אם חיפשת כבר זמן מה טיפולי דיקור סיני לילדים בצפון ומגוון טיפולים אחרים מעולם המסורת הרפואית הסיני, גיל נמיר – רפואה סינית עתיקה מזמין אותך להתקשר עוד היום למספר הטלפון 052-8011375 וליהנות מטיפול שישפר את התפקוד שלך בכל תחומי החיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here