פדים תרמיים
Credit: Pixabay.com

פד תרמי הוא חומר גלם המצוי כמעט בכל מערכת אלקטרונית, בצורה זו או אחרת אשר עלולה להתחמם במהלך השימוש והעבודה בה בעקבות מהירות הפעולה והקטנת הרכיבים. פדים תרמיים בעצם מסייעים לנהל את החום הנגרם כתוצאה מפעולה מאומצת ומהירה של הרכיבים השונים ובכך מונעים מהם להאט את עבודתם או אפילו להינזק. הפדים התרמיים יכולים להגיע בגדלים שונים ובעובי שונה לפי בקשת הלקוח, כאשר הם מאופיינים ביכולת פיזור חום. אתם מעוניינים לרכוש פדים תרמיים על מנת לייעל את פעילות המערכות האלקטרוניות שברשותכם מבלי ליצור חום רב או לפגוע במהירות פעולת המעבדים? אנו במחם קשיחים בע״מ נשמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ומוצרים בסטנדרט גבוה במיוחד על מנת לנהל היטב את הטמפרטורות במערכת האלקטרונית שפיתכם או נמצאת ברשותכם.

פדים תרמיים

שימוש בחומרים כמו פדים תרמיים כאשר המערכת האלקטרונית דורשת הקלה בעומס החומר שהיא עצמה יוצרת בעקבות פעילות מהירה של כוח העיבוד ומזעור כללי, יכול להוות את ההבדל בין עבודה נכונה ושמירה על החומרה לאורך זמן, לבין האטה במהירות הפעילות ופגימה ברכיבים השונים. הפדים התרמיים למעשה מפזרים את החום באמצעות השימוש ב HEAT SINK או גוף מתכתי אחר העשוי ממתכות מוליכות חום כמו אלומיניום או נחושת, אשר מוצמד אליו פד תרמי. מטרתו של מערך קירור זה הוא להימנע מיצירת חללים "ריקים" אשר למעשה מלאים באוויר, שידוע כמוליך חום גרוע. באמצעות הבניית מערכת זו נכונה, ניתן יהיה להסיע את החום הרחק מהאזורים בחומרה שחשוב שיישארו מקוררים על מנת לתפקד היטב.

פדים תרמיים של מחם קשיחים בע״מ

בין אם מדובר על קניה של פדים תרמיים ובין אם כל ציוד אחר שאתם צריכים למערכות האלקטרוניות שברשותכם, אצל מחם קשיחים בע״מ תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים בתוך זמן קצר ולראות כבר מהרגע הראשון שאתם הופכים את הרכישה שלכם למשתלמת בכל היבט שניתן להעלות על הדעת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here