דלת פנים מחיר
קרדיט https://tayar-doors.co.il

דלת פנים מחיר נקבע בהתאם לסוגים, לחומרים ולסגנונות, ולכן קשה לבחור על פי המחיר בלבד את הדלת האיכותית ומתאימה לבית שלכם ולצרכים שלכם. יחד עם זאת, אם נבחר נכון, ניתן למצוא דלתות אשר מתאימות גם לתקציב שלכם וגם לצרכים שלכם. למרבה המזל, בחברת דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בישראל, תוכלו למצוא דלתות פנים איכותיות ממגוון חומרים וסגנונות בתמחור משתלם במיוחד.

דלת פנים מחיר משתלם

אם בעבר עץ הוא היה הבחירה הטבעית לדלתות פנים בשל יופיו הטבעי, ומחירו הזול באופן יחסי, כיום השוק השתנה וניתן למצוא דלת פנים מחיר משתלם מחומרים מתקדמים אחרים. ניתן למצוא כיום דלתות עמידות למים ושאין עמידות למים, כאשר שני הסוגים מכילים בליבתם עץ פינגרג'וין חזק ועמיד, אשר מצופה בחומרים שונים- ומכך ההבדל בין שני הסוגים. דלתות שאינן עמידות למים יהיו מצופות בחומר שנקרא מלמין, והן לרוב זולות יותר מדלתות עמידות למים, בשל עלות החומרים הנוספים. בניגוד לכך, דלתות עמידות למים יהיו מצופות בחומר פולימרי הנקרא WPC המשולב עם פורמייקה, יהיו עמידות למים בזכות החומר הפולימרי העמיד למים. יתר על כן, כמה הסנטימטרים האחרונים של הדלת העמידה למים יהיו עשויים אף הם מאותו חומר פולימרי בשם WPC. דלתות אלו מתאימות במיוחד לחדרי רחצה ושירותים בזכות עמידותן ללחות, רטיבות והפרשי טמפרטורות משמעותיים. כמו כן, ניתן למצוא מגוון סוגים של דלתות עמידות למים כמו דלתות עם כוורת, דלתות עם פלקס בורד, דלתות עם צוהר מזכוכית שקופה או חלבית, דלתות פלציב ועוד.

דלתות איכות מהמומחים בתחום

למידע נוסף לגבי חומרים וסגנונות של דלתות איכותיות בייצור ישראלי, תפנו אלינו דרך הטלפון או דרך אתר הבית שלנו, וצוות המומחים של דלתות תייר בע"מ, אחת החברות המובילות בתחום, ישמח לייעץ ולסייע לכם. אנו מציעים דלתות מעוצבות בסגנונות ייחודיים ואטרקטיביים בהתאמה אישית או על פי סטנדרט, כך שכל אחד יוכל למצוא את דלת הפנים המושלמת בשבילו במחיר שמתאים לו. חייגו עוד היום לקבלת ייעוץ *5413

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here