Credit Canva

תחום הבנייה עובר שינויים רבים בהיבט הפיקוח. שינויים אלו מתרחשים מתוקף ההבנה בחשיבות הידע, המקצועיות והבטיחות כאשר ניגשים לעולם זה. כיום, ברור לנו כי לא כל קבלן מסוגל לאותן עבודות וכי התחומים הרבים, אופי הפרויקטים וגדלי התקציב מצריכים התייחסות ייחודית. בדיוק לשם כך, הוקם הגוף רשם הקבלנים, אשר הינו חלק ממשרד השיכון והבינוי. רשם הקבלנים סיווג מקצועי הינו השם שניתן לקריטריונים ותנאי הסף הנמצאים בתעודת קבלן רשום וקובעים את תחום ההתמחות וסדרי גודל של תקציב בהם יכול הקבלן הפרטי או  בית עסק לעבוד. קומות- רישום קבלנים איתכם בכל שלב בדרך להבנה של מה בכלל כל זה אומר.

רשם הקבלנים סיווג מקצועי- משמעות

כשאתם ניגשים לתהליך הוצאת תעודת קבלן רשום, חשוב שתבינו מספר נקודות בתהליך. קודם כל, אל תיבהלו מכך שזה מעט מבלבל, לוקח רגע להבין את השפה. רשם הקבלנים סיווג מקצועי הינו אחד הדגשים העיקריים המהווים יתרון באסמכתא  מקצועית זו. ניתן לקבל סיווג מתוך חמישה ענפי התמחות, על פי דרגות תקציב שונות התואמות את הניסיון והידע שיש ברשותכם. קבלן וותיק ומנוסה הינו בעל סיכוי גדול יותר לקבל דרגת סיווג גבוהה יותר ולעבוד בפרויקטים בעלי תקציב רב, בשונה מקבלן צעיר וחסר ניסיון מספק אשר קרוב לוודאי לא יוכל לעבוד באותם הפרויקטים על פי התעודה שלו. סיווג מקצועי מבטיח כי תחום הבנייה יישאר איכותי ויסודי וכי כל קבלן ייקח על עצמו פרויקטים שהוא מסוגל לבצע בצורה הטובה ביותר.

קביעת הסיווג

רשם הקבלנים סיווג מקצועי מחולק לשלוש קטגוריות פנימיות ברישום. האותיות מייצגות את חלוקת הענפים לשלוש קבוצות על פי גודל הפרויקטים. גודל הפרויקטים נקבע לפי הענפים השונים ולא ניתן לעבור בין קבוצה לקבוצה. המספרים בין 1 ל5 מסמלים את היקף התקציב המקסימלי לפרויקט. כל ענף גם מקבל קוד מספרי באמצעותו ניתן לזכור בנוחות את הענפים השונים.

איך מתחילים

עדיף לא להסתבך בכל הבירוקרטיה המסורבלת. קומות-רישום קבלנים הינו גוף וותיק ובעל מוניטין המסייע לקבלנים בכל תהליך. אל דאגה, אנחנו איתך בדרך! חייגו עוד היום > 073-215-8309

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here