תוכן האתר חשוב לא פחות מעיצוב האתר. במידה ותעצבו את אתרכם בצורה יפה לעין, אך עם מידע מינימליסטי – תמצאו את עצמכם מדכאים את יכולתכם לקדם את אתרכם במנועי החיפוש.

אנא נסו להימנע מהוספת סרטוני פלאש, בעיקר כאלה שדוחים את כניסת האתר (לדוגמא: כשנכנסים לאתר כלשהו וישנו סרטון פתיחה, ורק לאחר לחיצה על כפתור נכנסים לאתר) או כאלה שמרכזים את תוכן האתר. הגולשים, וגם מנועי החיפוש מעדיפים טקסט קריא, נקי ומסודר (אגב, ביפנית, המילה "קיראי" בעלת שתי משמעותיות: נקי ויפה), ושימוש באנימציה מבטל את האפשרות הזו.

אנימציה אומנם תעשה את אתרכם "מגניב" ומעניין, אך יהפוך את הקריאה והעיון בו לבלתי נסבלים, את שאיבת הנתונים ממנו לבלתי-אפשרית, ואת יכולת הקידום שלו במנועי החיפוש לשואפת לאפס.

אתר נקי מאנימציה, יאפשר לגולשיו מידע זמין ואיכותי, נגישות לתכנים מצויינים לגולש (וכמובן גם למנועי החיפוש!), ויציג גישה רצינית יותר לעסק / לנושא האתר.

בדרך זו – ניתן להרוויח מכיוונים שונים – אחוזי המכירות מתוך הגולשים יגדל, וגם כמות הגולשים תגדל (בהתאדם לקידום במנועי חיפוש שמתאפשר כך).

אל תנסו לחסוך במידע! תנו לגולשים את כל המידע הדרוש, ואף יותר. תנו זאת גם למנועי החיפוש! אל תפחדו מדפים נגללים, טקסט ארוך הוא דבר חיובי, ודאגו שכל הקישורים באתר יהיו טקסטואליים ולא תמונות.

רבים מבעלי העסקים או בעלי המקצוע טועים ומספרים בעמוד הראשי של האתר על אודותיהם, מי הם, מתי הוקמו, וכן פרטים נוספים – זוהי טעות.

בעמוד הראשי – ספרו מה אתם מחפשים, מה אתם מוכרים, מה אתם נותנים, למי אתם פונים, ומה אתם רוצים מהגולשים – תגידו את התכל'ס, את האמת בפנים.

תציעו אטרקטיביות בעמוד הראשי, תציגו מבצעים, הנחות, פרטים שמשתלם ללקוח לדעת.

אל תחסכו באנשי מקצוע: פנו למקצוענים שיעזרו לכם לנסח תכנים באתר, שיעזרו לכם להוסיף אינפורמציה חשובה, שיתנו לכם שאלות שכדאי למצוא עליהן מענה כבר באתר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here