הדפסת מדבקות
קרדיט http://pirsum-b.co.il/

הדפסת מדבקות – מחומרים איכותיים בלבד

מעניין לפעמים לתהות כיצד מובן מאליו בעיני הציבור לדעת לאן לנסוע ולאן להיכנס מבלי להכיר מקום מראש. אנחנו רגילים לחלוף על פני מקומות שאנחנו יודעים מה שמם ומה למצוא בהם, אם משום שאנחנו יודעים מהם ואם משום שאנחנו מכירים את השילוט שמצביע על כך. אנחנו לא שמים לב לזה, אבל שילוט והפניה הפכו להיות חלק מההרגלים שלנו ולמרות חיבתנו לנוף טבעי ונקי מהתערבות, השימושיות של מדבקות ושילוט כזה כל כך גדולה, שאי אפשר לדמיין בכלל מקומות ציבוריים ללא הדפסת מדבקות עם כיתובים שונים שמכוונות אותנו. זה כל כך מובן לנו שחייבות להיות מדבקות, שאנחנו לא ידועים שרק חלקן מחויבות בחוק, כמו תקנות בטיחות וגיהות, ורובן מודפסות מרצון של בעלי עסקים וגופי ציבור. חברת רפאל תעשיות שלטים עוסקת כבר שנים רבות הדפסת כל סוגי המדבקות ובגדלים שונים והיא אחראית לא מעט לשגרה המובנת לנו כל כך.

ארגזי תאורה – לראות ולקרוא שלטים בכל שעה של היום

שילוט כזה על מיקומים חיוניים של שירותים וכיוונים נמצא במקומות שבהם ברור שהם חייבים לפעול בכל שעות היממה, כמו שדות תעופה, תחנות אוטובוס, אולמות שירות ומוסדות ציבור למיניהם. בכולם, נמצא את דרכנו ואת מה שאנחנו מחפשים הודות להצבה ולתלייה של ארגזי תאורה שבנויים בגדלים שונים כדי להכווין אותנו. שימו לב לכך שהמבנה המושלם של ארגז כזה כולל את פרופילי האלומיניום החזקים והיציבים ואת השלט שמעצבים גרפיים עיצבו בצורה ברורה ובהירה על מנת שנקבל מידע מהיר וישיר מבלי לבלבל אותנו. גם זה חלק מהמובן מאליו שלא ידענו שחשבו עליו רבות וקבעו מהי הצורה הגרפית היעילה ביותר להביא מידע כך שיתאים גם בעיצובו וגם בתוכנו לכל מה שאנחנו זקוקים לו.

אותיות מוארות – בכל מקום ובכל לילה

אנחנו רגילים להרים את העיניים ולחפש שלטים במקומות מוסכמים משום שהרגילו אותנו שיש פינות שבהן נמצא את השלטים שמודיעים לנו היכן למצוא בתי עסק שונים כחלק מפרסום אבל גם לאן לפנות בנסיעה ברחוב בלילה. לכן, אותיות מוארות בשלטים כאלה הן חיוניות בכל מקום והן מתווספות לשירות הגדול של בוני השלטים המוארים עושים בכל יישוב כזה. חברת רפאל תעשיות שלטים מכינה שלטים מוארים כבר שנים רבות, מאז 2004, והיא מצליחה לשלט את הרחובות והבניינים, משרדים ובתי עסק וכל מקום שבו זקוקים להכוונה ברורה על מנת להגיע בשלום למקום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here