credit: canva.com

נזילת מים נסתרת עלולה לגרום לבעיות אינסטלציה חמורות ועובש ללא איתור נזילות מים מקצועי והרכבת תוכנית תיקון מתאימה. המומחים בחברת בדק טכנולוגיות מונעים נזקים יקרים לקירות אטו לרצפות שנובעים מדליפת מים שעלולה גם להעלות את חשבונות המים.

איתור נזילות מים מתחיל עם זיהוי פגיעה בקירות

איתור נזילות מים מתחיל עם בדיקת נזק לקירות. כשקירות נחשפים לרטיבות, הם מתחילים להתרכך ולהיסדק. בסופו של דבר, הם מתעוותים ונשברים לחתיכות.

כדי לתקן את הנזילה, אינסטלטור חייב לעתים קרובות לשבור את הקיר, מה שמחייב תיקון וצביעה לאחר איתור ותיקון התקלה במערכת המים. אם הנזילה חמורה, יש לפנות מיד לשירות אינסטלטור חירום.

איך לאתר נזילת מים מתחת לריצוף

איתור נזילות מים מתחת לריצוף מתבצע עם מצלמה תרמית שמזהה תבנית ייחודית על פני הריצוף. הצילומים מאפשרים השגת תמונות חדות שמצביעות על הבדלים ברורים בין הצינורות הפגועים לצינורות התקינים, והדליפות מופיעות על מסך המצלמה כמו פיצוצים ושיפועים הדרגתיים.

כאשר נזילות מים מוסתרות מתחת לשכבות ריצוף מרובות, ייתכן שתידרש מצלמת הדמיה תרמית חזקה. ניתן לסמן נזילות בקבצי המצלמה לשם המשך איתור נזילות מים עם סיום הבדיקה, כך שניתן לבצע את הבדיקה התרמית בפגישה אחת על כל הנכס. זה מאפשר לאתר נזילות מרובות לפני חפירת ריצוף על מנת לתקן בעיות.

מצאתם נזילת מים? הנה מה שאתם צריכים לעשות

כל סימן למים במקומות שבהם לא צריכה להתרחש רטיבות, דורש טיפול בהקדם האפשרי. אינסטלטור יודע איך לבצע תהליך נכון ומדויק של איתור נזילות מים והוא מאתר דליפות נסתרות בשלב מוקדם, למניעת נזק.

היתרונות של שימוש בהדמיה תרמית כוללים אפשרות איתור מדויק של נזילות מים נסתרות, באמצעות הצגת דפוסי הנזילה, ואפשרות לכוון במדויק את ההתערבות הפיזית כך שתיקון נזילות יגרום כמה שפחות הפרעות ונזקים. מצלמות תרמיות מספקות חלופה חסכונית ומהירה לבדיקות קונבנציונליות פולשניות שגוזלות זמן.

לחברת בדק טכנולוגיות יש ותק של שנים רבות בתחום, והאינסטלטורים המקצועיים והמוסמכים שלנו יסייעו לכם לאבחן את הבעיה ולהציע תיקון כדי להבטיח שלא ייגרם נזק נוסף לביתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here