קרדיט Canva

אחת מדרכי ההתמודדות של המערכת המשפטית וזרוע אכיפת החוק עם חשודים בביצוע פשעים כאלה ואחרים היא באמצעות הבאתם למעצר. כך, זרוע האכיפה תוודא כי הם אינם בורחים ומנסים להתחמק ממשפט ואינם יכולים להתערב ולשבש את ההליך המשפטי, לשבש ראיות ועוד. עם זאת, ההתמודדות עם מעצר היא איננה פשוטה ולכן אם אתם מתמודדים עם מצב שכזה חשוב שתפנו אל עורך דין מעצרים שיסייע לכם להימנע ממעצר או להשתחרר ממנו. יתר על כן, גם אם אתם עומדים בפני דיון בנושא ההארכת מעצרכם, דעו שעורך הדין המתאים יוכל לסייע לכם להוכיח כי אין בכך צורך, ולהציג נסיבות מקלות שישכנעו את בית המשפט לבחור בחלופות מעצר כמו מעצר בית. אחת ההמלצות במקרים בהם אתם מתמודדים עם דיון בבית המשפט בגין הארכת מעצרכם, היא לפנות ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעורכת הדין שקמה אדרי, אשר מתמחה בסדר הדין הפלילי וליוותה מאות לקוחות מרוצים בהליכים משפטיים.

עורך דין מעצרים – להכיר את ההבדלים

ישנם שני סוגים של מעצרים על פי החוק הישראלי, מעצר ימים ומעצר עד תום ההליכים, כאשר ההבדל ביניהם נמצא במשך תקופת המעצר.  מעצר ימים הוא מעצר לצורך חקירה, והוא ימשך לכל אורך תקופת החקירה, עד להגשת כתב אישום. לעומת זאת, מעצר עד תום ההליכים כשמו כן הוא, עלול להימשך עד תום ההליכים המשפטיים, לכל אורך תקופת החקירה והתנהלות המשפט. עצורים רבים מעידים כי ההתמודדות עם מעצר היא איננה פשוטה כלל, ופעמים רבות אף עלולה לגבות מחירים נפשיים משמעותיים. עורך דין מעצרים יסייע לכם להוכיח לבית המשפט כי מומלץ לבחור בחלופת מעצר כמו מעצר בית בעבורכם בעקבות שילוב נסיבות כאלה ואחרות, וכך להימנע מהמחירים הנפשיים החמורים אותם גובה מעצר.

עורך דין מעצרים מומחה בתחום הפלילי

עורך דין מעצרים ידע כיצד לאפשר לעצור להשתחרר מוקדם אל ביתו, בין אם בהצגת נסיבות מקילות ובין אם באמצעות הטלת ספק במסוכנות של החשוד. בכדי להבטיח טיפול משפטי מקצועי ומעולה, מומלץ לפנות אל עורכת הדין שקמה אדרי, אשר ליוותה מאות לקוחות מרוצים בהליכים פליליים מורכבים ופשוטים כאחד. חייגו לקבלת ייעוץ משפטי 054-5238646

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here