אלימות מינית בתוך המשפחה – אירועים מורכבים רגשית ומשפטית
קרדיט: Freepik

אלימות בתוך המשפחה היא נושא קשה מאוד וכאוב מאוד, שקורה במשפחות בכל רחבי הארץ בשנים האחרונות. אלו הם אירועים מורכבים גם ברמה האישית אבל גם ברמה המשפטית, ולכן צריך להתנהל בזהירות מרבית על מנת שלא לפגוע בכל בני המשפחה המעורבים באירוע. כאן, נכנסת לתמונה היכולת של אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין אלון ארז להציע לכם ליווי ושירות מקצועי ודיסקרטי.

שומרים על הילדים – גם באירועים מורכבים מאוד

אירועי אלימות במשפחה עולים לכותרות חדשות לבקרים, מייצרים דיון סוער סביב התמיכה של המדינה ובעיקר מאתגרים את החיים של משפחות רבות. במרכזם של האירועים הללו, עומדים בדרך-כלל ילדים צעירים שמתמודדים עם הקושי לראות את הבית מתפרק, ולעיתים גם עם בעיות אלימות חריפות בתוך הבית. עורך דין פלילי מוביל יעזור לבני המשפחה לשמור על האינטרס של הילדים ולצמצם עד כמה שאפשר את הפגיעה בילדים בגלל החשיפה לאלימות.

הרחקה וניהול תהליך משפטי – ברמת המשפט הפלילי

תפקידו של עורך דין אלימות במשפחה הוא תפקיד מאוד נרחב שכולל בתוכו גם אלמנטים רגשיים רבים, כולל תמיכה נפשית לקורבנות במהלך ההתמודדות המשפטית. ועדיין, המשימה המרכזית של עורך דין היא להילחם על הזכויות של כל המעורבים בתהליך הבדיקה והחקירה, כדי לשמור על הליך הוגן. כן, גם כאשר אתם עצורים ויש נגדכם כמה האשמות, עדיין יש לכם זכות לקבל הליך הוגן ומקצועי.

התמודדות עם הקושי ברמת המשפחה

בלא מעט מקרים שבהם אנחנו שומעים על אירועי אלימות במשפחה, יש גם אירועים של אלימות מינית קשה וכואבת מאוד. יש קושי לנהל שיח סביב אלימות מינית באופן פתוח, בגלל הרגשות המעורבים. ולכן ההתערבות החיצונית של עורך דין עבירות מין מפנה את מרכז תשומת הלב לשיח המשפטי ומצמצמת מאוד את הדיון הרגשי בנושא עד לקבלת פסק הדין של בית המשפט. נכון, זה לא מצב אידיאלי, אבל אתם צריכים להתרכז באלמנט המשפטי עד לקבלת פסק הדין של בית המשפט כדי לעזור לנפגעים להחלים ולשקם את חייהם.

אם חשוב לכם לקבל עזרה מקצועית כדאי וצריך לפנות לעזרת אנשי הצוות המיומנים של משרד עורכי הדין אלון ארז, שיכולים ללוות אתכם לאורך ההליך המשפטי בצורה המקצועית ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0507368203.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here