קרדיט:ganeygolan.co.il

גם בלב המרחב האורבני, חשוב שנבחר עבור ילדינו מסגרת חינוכית שתאפשר להם להתוודע לעולם הטבע ולחוות אותו. כך נוכל להבטיח שילדנו נחשף למכלול המרחבים וההיבטים היוצרים את הסביבה שלו וחווה אותם באופן בלתי אמצעי. כשהגן שנבחר בו שם דגש על תכני למידה אקלקטיים ופיתוח מיומנויות רחב טווח, עומדות לרשות ילדיך הזדמנויות רבות יותר לצמוח וללמוד מתוכן. בגן גבעת הפרחים מבית גני גולן ממתינה לילדיך מבואה ירוקה שתשמש כמרחב לחקר, ללמידה וליצירה. הגן פועל בהתאם לגישה הפרוגרסיבית ההתפתחותית וחושף את הילדים לטווח רחב של תכנים מעשירים ומרתקים שימשיכו עמו למשך שנים.

ימי הגן שלנו חלפו מזמן, אך אם ננסה להיזכר, נגלה שהחוויות המשמעותיות ביותר שלנו שעודן צרובות בזיכרון, קשורות למפגשים שלנו עם החי והצומח בחורש טבעי ובשטחים הפתוחים בעיר. אצטרובל גדול ויפה שמצאנו, חילזון על ענף, נשיפה על זרעי סביונים, כל אלו מהווים הזדמנות ללמידה ולהתנסות חווייתית. ככל שהמרחב העירוני סוגר עלינו, הזדמנויות אלו הולכות ומצטמצמות. על מנת שילדינו יוכלו להכיר ולכבד את המערכות הטבעיות החיוניות שאנו תלויים בהן, חשוב שנכיר בחשיבות המפגש הזה ללא תיווך מכשירים ומסכים, גם אם אנו גרים בעיר. בשלב זה, חשוב לחפש אחר גנים פרטיים בתל אביב.

עבודה ממוקדת עם יחס אישי

אנו מאמינים כי הדרך היחידה בה יגדלו ילדיך להיות אינדיבידואלים עצמאיים הפועלים בתוך החברה כסוכנים פעילים, היא באמצעות היכרות מעמיקה עם הצרכים הרגשיים והחוזקות האינטלקטואליות שלהם גם יחד. בעבודה אינדיבידואלית רגישה מאין כמוה, אנו מיישמים יום יום כלים פרקטיים המאפשרים לילד להכיר את עצמו ולפתח מיומנויות חיוניות.

כדי להשיג מטרה זו מתחלק הגן ברוב שעות פעילותו לתתי קבוצות קטנות הפועלות במקביל ומחולקות לפי שלב התפתחותי, גיל וצרכים. העבודה הפרטנית וההכשרה המתמשכת שעובר הצוות שלנו הופך אותנו למרחב חשוב ומשמעותי עבורך ילדך ומאפשר לו לגלות מחוזות חדשים בסביבה המקיפה אותו ובעולמו הפנימי.

קרדיט:ganeygolan.co.il

תהליך חינוכי עשיר ומעצים

גני גולן הוא ארגון גג המפעיל מספר מוסדות חינוך ייחודיים לגיל הרך בתל אביב והסביבה. אם נדרש לך גן או משפחתון תל אביב מעמידה לרשותך הזדמנות לחינוך בסטנדרטים אחרים עבור ילדים צעירים. כשקיים ארגון מפקח המכיל גוף ידע עשיר ורב שנים, עומד לרשותך גן המביא עמו ערך מוסף. הידע המקצועי העשיר מאפשר לייצר חוויות מלמדות ומאתגרות שיפגישו את הילד עם מגוון סיטואציות חברתיות ואינטלקטואליות ואת ההנחיה הרגישה והאישית שתאפשר לו לצלוח אותן על הצד הטוב ביותר ולרכוש כלים חשובים לחייו הבוגרים. לפרטים נוספים אודותינו, ניתן להתקשר כעת למספר 052-4680780.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here