מה מייחד כתיבת תוכן לקידום בשנת 2021?
קרדיט stockunlimited.com

השנה הנוכחית הבהירה לנו עד כמה משמעותית הנוכחות המקוונת של העסק. לכן, כמעט כל עסק קטן שהסתפק בעמוד פייסבוק בודד לפרסומו, התחיל לבנות אתר ולקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל. בעבר, קידום אתרים התבסס בעיקר על חזרה מונוטונית של מילות מפתח ויצירת קישורים נכנסים. היום, לאחר שחברת גוגל הוסיפה אינטליגנציה מלאכותית לאלגוריתם המצב שונה לחלוטין. אלה הנתונים החשובים ביותר שצריך לדעת על התחום.

התוכן עדיין המלך והוא חייב להיות איכותי מתמיד

שנים רבות אנו שומעים את המילים: "התוכן הוא המלך" בכל הקשור לפיתוח האתר ולקידומו. מומחי ה-SEO של הדור הקודם היו מתמקדים בעיקר בכמות. כיום, חשוב לשלב בין כמות לאיכות התוכן. מנוע החיפוש מקדם אתרים שיש בהם מידע מעמיק שכתוב בלשון רהוטה (ניתן לגלות שיטות דקדוק באופן אוטומטי).

ציון איכות נוסף מוענק לאתרים שבהם יש שימוש במילים "גבוהות", המעידות על אוצר מילים עשיר של הכותב. מדוע? זאת משום שבחברת גוגל החליטו כבר לפני שנים רבות להילחם בתוכנות המייצרות תוכן באופן אוטומטי. הדרך הטובה ביותר לבדוק זאת היא לנתח את הדפוסים של כל שפה ושפה ולהעניק ציון איכות בהתאם לעומק הכתיבה. למשל, אם תבדקו בשפות כמו אנגלית, ספרדית, צרפתית ושפות אחרות תגלו כי האלגוריתם מדוייק מאד, ואתרים עם שפה דלה לא מגיעים אפילו לעמוד השני של גוגל. כתיבת תוכן בצורה אוטומטית לאתר תפגע בו ותמנע אופטימיזציה יעילה למנועי חיפוש (SEO).

בשנים האחרונות, החל מהעדכונים של 2019-2018 אנו רואים שחברת גוגל הצליחה לפתח את האלגוריתם המתמודד גם עם ניתוח איכות התוכן של השפה העברית. הוא מצליח לזהות אתרים שתורגמו בגוגל טרנסלייט ולשלוח אותם לעמודים האחוריים בתוצאות החיפוש. לכן, אם עד היום ניסיתם לתרגם אתרים מחו"ל וליצור אתר משלכם, השיטה הזו כבר לא תעבוד. הפעם, חשוב להשקיע בתוכן מקורי משלכם.

כיצד מוצאים כותבים מיומנים בכל שפה?

אם תהיתם כיצד תוכלו למצוא כותבים מיומנים בעברית, אנגלית ושפות נוספות, תשמחו לדעת כי חברות התוכן הישראליות מעסיקות כותבים ברחבי העולם המסוגלים לייצר תוכן איכותי. הם יכולים לקחת כל פרויקט של כתיבת מאמרי קידום ולבצע אותו במהירות וברמה גבוהה. כך, אתם יכולים לתרגם את האתר שלכם לחמש עשה שפות שונות ולדאוג שיתקדם בכל אחת מהשפות הללו.

כותבי התוכן העובדים בחברה מתמחים בנושאים מגוונים ויכולים ליצור מאמר מקורי על כל נושא שתצטרכו. למשל, אתם יכולים לכתוב מאמרי קידום בנושאי תיירות, פיננסיים, לייף סטייל, בעלי חיים, עסקים, נדל"ן ועוד. המאמרים יכתבו במיוחד עבורכם על ידי כותב שהשפה שתבחרו בה היא שפת אם שלו ולכן הם יכללו את המשלב השפתי הגבוה הדרוש לקבל ציון איכות גבוה לדף.

נוסף על כך, האלגוריתם של גוגל בודק עד כמה נוח לקרוא את המאמרים שלכם. נבדקים נושאים כמו אורך המשפטים בכל המאמר, אורך הפסקאות ושימוש במילות חיבור בין פסקה לפסקה. מטרת התוכנה שגוגל מפעילה היא לזהות שהתוכן יעניין את הגולש והוא ישמח לקרוא את המאמר מתחילתו ועד סופו. כותבים בחברות תוכן מקצועיות ידעו להקפיד על המבנה הנכון של כל מאמר שנכתב עבורכם, ולהתאימו לדרישות אלה.

חשוב לזכור כי מבחינת גוגל הלקוח הוא הגולש באתר ולא בעלי האתר. כל עוד כמות גדולה של גולשים תתעניין באתר שלכם, כך ציון האיכות שלו יהיה גבוה יותר. לכן, חשוב לעדכן את האתר באופן שוטף בתוכן חדש, שימשוך גולשים המתעניינים בנישה שבה אתם עוסקים.

כיצד תדעו שהתוכן כתוב נכון? השתמשו בתוסף לוורדפרס

מעל שני שליש מהאתרים בעולם כתובים היום בוורדפרס. זהו ממשק נוח לניהול תוכן המעניק גם ערך מוסף מבחינת ניתוח אוטומטי של הטקסט הכתוב בכל מאמר. ניתן להתקין תוספי SEO (שהמוכר ביניהם הוא YOAST). תוספים אלה מחקים את פעולת ניתוח התוכן החכמה של גוגל, והם מעניקים ציון איכות משלהם לדף. הם גם מוסיפים המלצות כמו צפיפות נכונה של מילות המפתח, שימוש במילים נרדפות במאמר ואורך המשפטים הנכון. כך, ניתן לדעת אם המאמר שלכם אופטימלי לקידום או לא, ולתקנו בהתאם.

לסיכום, כתיבת תוכן לאתרים בשנת 2021 מחייבת תשומת לב רבה לאיכות התוכן הכתוב באתר, למבנהו ולאורכו. התקינו את תוסף YOAST באתר שלכם וגלו כיצד תוכלו להעשיר אותו במגוון רחב של מאמרים שיתקדמו ברשת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here