מהי הדרך הטובה ביותר לאחסן מוצרי גלם בתעשיית המזון?
קרדיט: Freepik

אחרי חודשים ארוכים שבהם אתם מנסים לתכנן את תהליך ההקמה של פס היצור החדש שלכם, הגיע הזמן לבחור את אחד המוצרים הכי חשובים לאורך הדרך. על מנת לאחסן חומרי גלם ומוצרים מוגמרים, בוודאי ובוודאי אם מדובר על נוזלים, אתם צריכים לרכוש מיכלים גדולים אותם ניתן לחבר למערכות השונות של המפעל, בצורה בטיחותית. ואם התקציב שלכם מוגבל, או שאתם רוצים להקים את פס הייצור בצורה זהירה יחסית, הבחירה האולטימטיבית תהיה רכישת מיכלי נירוסטה יד שניה, בהם ניתן לאחסן חומרים מסוגים שונים, תוך מינימום היתכנות לתקלות טכניות ומקצועיות. לשם כך עליכם לפנות לעזרת הצוות המקצועי של חברת משומש- ציוד תעשייתי מבית שליו כהן, ואנו נמצא לכם את הפתרון הנכון והנוח ביותר לדרישות שלכם.

אחסון בתחום התעשייה עם מיכלי נירוסטה יד שנייה

היתרונות של מיכלי נירוסטה משומשים בתחום התעשייה הם:

  1. טמפרטורות יציבות – הנירוסטה הוא חומר מבודד, אשר שומר על טמפרטורות קבועות בחלקו הפנימי של החלל, לאורך כל עונות השנה.
  2. מיכל אטום לגמרי – כאשר מדובר על חומרים כימיים או חומציים במיוחד, האיטום שומר על הסביבה הפנימית והחיצונית, ומאפשר אחסון לאורך זמן.
  3. משקל קל יחסית – במידה ואתם צריכים למקם את המיכל באמצע המפעל שלכם, תמנעו את ההיתכנות לאירועים מסוכנים ותבטיחו שיהיה לכם קל לעגן את המיכל למקומו, בכל רגע נתון.
  4. עלויות נוחות לכל עסק – במיוחד אם העסק שלכם חדש, הרכישה של מיכלי נירוסטה יד שנייה תהיה רכישה כלכלית וחכמה, עם השלכות לטובה על תקציב החברה בעתיד.

מוצר מושלם לתעשייה המזון

במידה בלתי מבוטלת, אחד מהשימושים המרכזיים של מיכלי נירוסטה יד שניה בתעשייה הישראלית, הוא בתחום המזון. כאשר יש צורך לשמור על רמת הסניטרית הגבוהה ביותר, וטמפרטורת האחסון היא חשובה מאין כמוה, אנשי חברות המזון הגדולות ביותר בישראל, בוחרים לפנות לרכישה של מוצר שהוכיח את עצמו בתור מוצר אפקטיבי. ולכן, אנחנו בצוות של חברת משומש- ציוד תעשייתי מבית שלו כהן, מצליחים למצוא פתרונות במיוחד לתעשיית המזון, בכל מה שנוגע לרכישה של מיכלי נירוסטה מיד שניה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here