הדברים שלא מלמדים אתכם בקורס פייסבוק
קרדיט freepik
  • לימוד פרסום בפייסבוק – זה קל יותר מתמיד אבל גם ההיצע ענק!
  • הרבה דרכים ללמוד פרסום בפייסבוק – קורס דיגיטלי, סרטונים ביוטיוב, מאמרים, קורסים פרונטליים
  • הנושאים המרכזיים שלומדים בקורס פייסבוק – הכרת המערכת, קידום ממומן, איך לעבוד על ה"אלגוריתם"
  • מה לא מלמדים – איך לתכנן את הפרסום, איך להבין מי קהל היעד שלי, איך לכתוב תוכן שמוכר, איך לתת ערך (כי זה בסופו של דבר משחק של תוכן)

התוכן

הפרסום בפייסבוק – זה קל יותר מתמיד!

לימוד פרסום בפייסבוק – אפילו יותר קל!

אנחנו כבר לא פראיירים, והפייסבוק ממזמן כבר לא סינית. היום יותר מתמיד – הפלטפורמה פשוטה, הכללים ברורים וקל מאוד ללמוד מהם הכלים שיעזרו לעסק שלכם להצליח בפרסום ברשת החברתית – פייסבוק

בגלל שזה קל ללמוד פייסבוק – זה קל גם ללמד בפייסבוק – לכן ההיצע של קורסי פייסבוק הוא כל כך ענק!

החל מקורסים דיגיטלים לשיווק בפייסבוק שאפשר למצוא בפלטפורמות בינלאומיות וגם כאלו בארץ, דרך עשרות אלפי סרטוני הדרכה על שיווק דיגיטלי ביוטיוב, אינספור מאמרים (כמו זה) ומגוון אדיר של קורסים בפייסבוק, קורסי פייסבוק למתחילים ועוד.

מהם הנושאים המרכזיים שמלמדים בקורס פייסבוק.

הכרת המערכת –

כמעט כל הקורסים שעוסקים בשיווק דיגיטלי מציגים לכם את "המערכת" על כל בוריה – החל מרמות בסיסיות לרמות מתקדמות. מסבירים על ההבדלים בין פרסום מהפרופיל, פרסום בקבוצה ופרסום מהעמוד העסקי, מציגים לכם איך עמוד עסקי צריך להיראות. קורסים בפייסבוק ברמה קצת יותר מתקדמת יציגו לכם את מערכות הפרסום בממומן בפייסבוק, פלטפורמת מנהל המודעות וגם ה BUSINESS MANAGER של פייסבוק.

קידום ממומן –

כל קורס פייסבוק שמכבד את עצמו ילמד אתכם בדרך כזו או אחרת על פרסום ממומן בפייסבוק, החל משימוש (או האיסור בשימוש אם אתם לא רוצים לבזבז כסף!) בכפתור הBOOST POST, סוגי הקמפיינים שיש למערכת של פייסבוק להציע (קידום פוסטים, לייקים לעמוד, תנועה לאתר, קמפיינים של לידים והמרות)

איך מקימים את הקמפיינים הללו ואיך מנהלים אותם. כמו כן יש קורסי פייסבוק יותר מתקדמים שילמדו אתכם כיצד להוציא דוחות פרסום כדי ללמוד איך הקמפיינים שלנו עבדו.

איך "לעבוד" על האלגוריתם של פייסבוק

הרבה בתי ספר של שיווק בפייסבוק ושיווק דיגיטלי מתיימרים להגיד שהם אלו שלמדו איך "לפצח" את האלגוריתם של פייסבוק, ומתמקדים את עיקר התוכן שלהם על האלגוריתם.

הם יסבירו לכם על חשיבות השימוש בסרטונים כדי לייצר ויראליות, על מילים מסוימות, תיוגים והאשטגים שיובילו לחשיפה ויראלית של התוכן שלכם ויביעו יותר עוקבים לעמוד שלכם.

כל זה טוב ויפה, אבל בואו נדבר תכלס – כמה מכם שעברתם קורס פייסבוק כזה או אחר או רכשתם קורס בשיווק דיגיטלי באמת זוכרים ומיישמים את מה שלמדתי?

מ1 עד 10, עד כמה אתם חושבים ומרגישים שהתוכן שנלמד בקורסים היה רלוונטי עבורכם?

הבעיה של רוב הקורסים הללו שכתב אותם מישהו שמבין בשיווק דיגיטלי ולא מבין שמי שמגיע לתוכן שלו הם אנשים עם רקע אפסי בשיווק בפייסבוק ולכן היכולת שלהם תכלס ללמוד משהו מהקורס היא מזערית. הם פשוט מדברים גבוה מדי!

יש כמה תחומים ספציפיים שלא מלמדים בקורסי פייסבוק וחשוב לנו להציג לכם אותם:

איך לתכנן את הפרסום בעסק שלכם

בסופו של דבר, פרסום בפייסבוק הוא רק חלק מתוך תחום כולל שנקרא שיווק דיגיטלי, ושיווק דיגיטלי הוא חלק מתוך תחום כולל שנקרא הפרסום של העסק שלכם. אם אתם מתחילים לפרסם בפייסבוק מבלי לתכנן את הפרסום של העסק שלכם – רוב הסיכויים שהפרסום לא יצליח.

עליכם לדעת איך להכין תכנית פרסום לעסק שלכם, ולהבין איך הפייסבוק בא לידי ביטוי בתכנית הזו.

מהן הפלטפורמות הנוספות שבהם אתם מתכננים לפרסם – האם גוגל גם מתאים? או נטוורקינג, או אולי כנסים?

מה עם פרסום בעיתון המקומי?

חשוב שתבנו תכנית שמתייחסת לכל פלטפורמה שבה אתם מתכוונים לפרסם את העסק שלכם – וביניהן גם פייסבוק.

איך להבין מי קהל היעד שלי

זה אולי הדבר הכי חשוב שהרבה בעלי עסקים נופלים בו!

הם לא שואלים את השאלה החשובה הזו "למי אני פונה?" או שהם פשוט כלליים מדי.

חשוב מאוד, עוד לפני שניגשים לפרסום הפוסט הראשון, להבין למי אני פונה, מי קהל היעד שלי – לפרט כמה שאפשר ולאפיין אותו – איפה הוא גר, בן כמה הוא, במה הוא עובד, מה הוא אוהב וכו.

איך לכתוב תוכן שמוכר

בהרבה קורסי פייסבוק עסוקים יותר מדיי ב"איך" במקום ב"מה".

הרבה בעלי עסקים משתפים אותי שעברו קורס פרסום בפייסבוק אבל לא לימדו אותם שם איך לכתוב פוסט שיווקי מוצלח. כל הידע שלנו על קידום ממומן וצילום תמונות לא עוזר לנו בכלום אם אנחנו לא יודעים איך לכתוב תוכן שמוכר. זה ממש לא בעיה – כל קוף יכול ללמוד לכתוב פוסט מוצלח, יש כללים פשוטים לכתיבה שיכולים לעזור לכם לייצר פוסט שיווקי מוצלח (כנסו למאמר על" " ועל " ")

איך לתת ערך (כי זה בסופו של דבר משחק של תוכן)

כדי שהלקוח יירצה לקנות ממכם, אתם צריכים שיתן בכם אמון. כדי לקנות את האמון שלו אתם צריכים לתת לו כמה שיותר ערך.

ויש לכם הרבה ערך לתת! תאמינו לי.

חשוב מאוד שתלמדו איזה ערך אתם יכולים לתת לקהל היעד שלכם, בין אם זה טיפים הקשורים לעולם שלכם, דרך עדויות ומדריכים חינמיים, כדי שתוכלו לבסס את האמון שלו בכם ובסופו של דבר להגדיל את הסיכוי שייבחר בכם על פני המתחרים שלכם.

דרימרקט מומחית בשיווק דיגיטלי בדגש על פרסום ברשתות חברתיות, החל מפרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם וגם פרסום בלינקדאין

אנו נותנים ללקוח את כל השירותים שהוא זקוק לפרסום מוצלח החל מ: בניית תכנית שיווק דיגיטלית לעסק, כתיבת תוכן, עיצוב גרפי, כתיבה שיווקית והקמה וניהול של קמפיינים ממומנים שנעשה עלידי אנשי מקצוע מנוסים ובעל ניסיון עשיר בתחום.

משרדנו בנוי בצורה שתוכלו לבצע ניהול נכון של תקציב הפרסום שלכם כדי לחשוף את העסק בפני קהל היעד הרלוונטי עבורו והבאה של לקוחות חדשים.

שתף
מאמר קודםסערה בכוס תה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here