עורך דין דיני עבודה
credit: canva.com

במציאות שלנו, ישנם פערים משמעותיים בעבודה בין גברים ונשים, הן מבחינת השכר, הן מבחינת סוגי המקצועות הנפוצים והן מבחינת היקף המשרה הממוצע. אוכלוסייה שנחשבת מוחלשת במיוחד בעולם העבודה היא נשים בהריון ונשים שעוברות טיפולי פוריות, ולכן המחוקק במדינת ישראל חוקק חוקים ותקנות שנועדו להגן על אוכלוסייה זו.

חוקים ותקנות אלה מעגנים בחוק באילו תנאים ניתן לפטר נשים בהריון ובטיפולי פוריות, כמו גם את זכויותיהן בכל הנוגע לימי מחלה ובדיקות, וקובעים כי הפרה שלהן נחשבת לחמורה במיוחד. לכן, אם זכויותיכן בעבודה הופרו או פוטרתן שלא כדין במהלך הריון, אל תהססו לפנות אל עורך דין לדיני עבודה ולהגיש תביעה כנגד המעסיק ולמצות את זכויותיכן.

לדעת מהן הזכויות שמגיעות לכם

בעולם העבודה קיימים יחסי כוחות בלתי שוויוניים בין מעסיק לבין עובד שכיר אשר עובד תחתיו. בעקבות כך, מדי יום מתרחשים מקרים בהם מעסיקים מנצלים את מעמדם ואת מרותם ופוגעים בזכויות הבסיסיות ביותר של עובדיהם. על מנת למנוע מצבים שכאלה, עוגנו בספר החוקים של מדינת ישראל הזכויות הבסיסיות שכל עובד שכיר זכאי להם – מתשלום על שעות נוספות, יום מנוחה שבועי, הליך פיטורין הוגן, ימי מחלה וחופשה ועוד.

בזכות כך, דעו שאם זכויותיכם הופרו החוק לצידכם, ותוכלו להגיש תביעה כנגד המעסיק בבית הדין לעבודה. טרם הגשת התביעה מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני עבודה ולקבל ייעוץ מקצועי, כמו גם ייצוג במהלך התביעה על מנת להבטיח את התוצאה הטובה ביותר בעבורכם.

לקבל אסמכתא על המסמכים שברשותכם

מסמכים הם חלק בלתי נפרד מחיינו – בין אם מדובר על תעודת נישואין, מסמכי ייפוי כוח, הסכמי ממון או אפילו חוזים, בהם אנו תלויים במידה מסוימת. עם זאת, לעיתים יש לאשר את האותנטיות של המסמכים או אפילו במידה והם תורגמו לשפה אחרת לאשר כי אכן התרגום מדויק והמסמך נותר כלשונו. ההתנהלות עם מסמכים, חתימות ותרגומי מסמכים היא חלק משמעותי בעבודתו של נוטריון, אשר הוסמך על ידי ועדה מיוחדת במשרד המשפטים לאחר שעמד בקריטריונים הנדרשים.

אם אתם מתגוררים באזור הצפון וזקוקים לאימות חתימה על מסמכים, תרגום מסמכים רשמיים או אפילו מתן אסמכתא על הסכם ממון שנחתם, עליכם לפנות אל עורך דין נוטריון בחיפה כמו עורך הדין והנוטריון יעקב שניטמן. יעקב שניטמן פועל בתחום עריכת הדין ומשמש בתור נוטריון מזה שנים רבות, והוא ישמח להעניק גם לכם שירות מקצועי וזמין. לפרטים נוספים חייגו 0547679200.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here