credit: freepik

בעוד ששוק הנדל"ן בישראל נתון במעין קיפאון כבר מספר שנים, נראה שחיפה היא המעוז האחרון למשקיעים שמעוניינים באמת להפיק את המרב מהכסף שלהם. עם מחיר הכניסה הנמוך והמגוון הרחב בסוגי המיקומים והאוכלוסיות, היא באמת מציעה משהו בשביל כל אדם שיש לו מעט כסף בצד ומעוניין למנף אותו באפיק נבון ומשתלם. עד לאחרונה, הגורם המרתיע העיקרי של משקיעים היה דווקא ערך הנכסים הנמוך. נראה היה שעל אף שקל להיכנס, ייתכן מאוד שנגלה שאנחנו עומדים במקום.

בשכונות הזולות, גם שכר הדירה נמוך מאוד ואנו עלולים לגלות שנכנסנו להשקעה שלא בהכרח מניבה לנו את הרווח שציפינו לו. המציאות הזו משתנה עכשיו באופן מהפכני. פרויקטים קבלניים בסטנדרטים גבוהים מעמידים לרשות משקיעים דירות לקניה בחיפה באזורים שעד כה נחשבו לזולות מאוד. זוהי ההזדמנות שלך להיכנס בשיא המגמה ולקטוף את הפירות.

מדוע דווקא עכשיו כדאי להתוודע לפרויקטים החדשים?

יש עיקרון אחד שתמיד נכון בעולם הנדל"ן, אוכלוסיות חדשות = הזדמנויות חדשות. כעת, שכונות בחיפה שעד כה התאפיינו במצב סוציו-אקונומי נמוך יחסית, מתחדשות עם כמה יוזמות שטרם נראו במסגרת פרויקטים בחיפה. מבנים ברמה האדריכלית הגבוהה ביותר, עם נוף לים וחוויית מגורים בקהילה באיכות חיים מהגבוהות ביותר, עשויות לשנות לחלוטין את פני השכונות. אוכלוסיות חדשות כבר פוזלות אל הפרויקטים החדשים ומחפשות אחר הזדמנויות לשפר את אורח חייהן. תהליכים כאלו הם הזרזים הגדולים ביותר לשווקי נדל"ן.

אלו מאיתנו שייכנסו היום לרכישה כזו, יוכלו לקנות דירות "על הנייר" במחיר משתלם במיוחד ולצפות כיצד ערך הנכסים באזור מאמיר ומאמיר ככל שנכנסות אוכלוסיות חזקות לאזור. באופן היסטורי, אלו הרגעים שבהם הנכס שלך נותן עבורך את העבודה המרשימה והעוצמתית ביותר. כדי להבטיח שאכן כך יהיה, חשוב לקבל ייעוץ ברמה הגבוהה ביותר על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן.

מורה הדרך שלך בשוק החיפאי

רובנו, לא נולדים פשוט עם עין להשקעה האידיאלית. כדי למצוא דירות לקניה בחיפה שיתאימו לצרכים ולתקציב שלך באופן מושלם, נדרש גורם מקצועי שמעורה בשוק ומכיר את המגמות שלו על בוריין. כנציג רשמי של סנצ'ורי 21 העולמית, מיקי קודה מביא עמו ידע מקצועי רחב יריעה וכחיפאי מלידה, הוא מכיר לעומק את המרקם החברתי והמגמות המרכזיות שמשפיעות על ערך הנכסים בסביבה. את כל הידע והניסיון הזה, הוא מעוניין עכשיו לחלוק עמך כדי להבטיח שתהיה לך עסקה מנצחת בעיר. לתיאום פגישת ייעוץ, ניתן להתקשר עוד היום למספר 052-6440124.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here