לשיר בקצב הנכון

מוזיקה מלווה אותנו ברגעים החשובים ביותר של חיינו: החל ממסיבת הסיום בתיכון, השירות הצבאי לצד החתונה והעבודה – כולנו נהנים להאזין ללהקות או לזמרים ולשיר יחד איתם את השירים שלהם. עם זאת, כדי שגם החברים והמשפחה שלכם ייהנו מהצלילים שאתם מפיקים, מומלץ להשתתף בערב קריוקי חווייתי. כך, תוכלו ליצור זיכרונות יפים שיישארו אתכם עוד שנים רבות.

אין אחד שלא עוקב אחר להקה או זמר ושר את השירים שלהם במקלחת. במקום להשאיר את הכישרון שלכם במקלחת, צאו החוצה ותבלו בחדר קריוקי מאובזר ומרשים. מתכננים ימי גיבוש או ערבי מנהלים? מחפשים אחר אטרקציות מומלצות לילדים בדרום? אתם מוזמנים ליצור קשר עם מתחם ה-Beat ולהישבות בקסם. מתחם זה כולל 7 חדרי קריוקי בהם ניתן לארח בין 6 ל-40 משתתפים למגוון רחב של אירועים. למה אתם מחכים? אם מדגדג לכם בגרון ז'אנר מוזיקלי מסוים, כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון ולקבוע יום ותאריך.

הרבה יותר מתחביב

עוקב אחר תכניות ריאליטי השירה? שר לילדים מדי ערב לפני השינה? מדמיינת שאת מחזיקה מיקרופון בעת המקלחת ושרה את הלהיטים האהובים? במקום לבזבז את הכישרון המיוחד שלכם, אתם מוזמנים להצטרף לאחד הטרנדים הפופולריים ביותר של השנים האחרונות: חדר קריוקי כשר. מתחם מיוחד זה יעניק לכם חוויה בלתי נשכחת: החל מימי הולדת, מסיבת רווקות, יום כיף לעובדים, מסיבת פרישה לגמלאות לצד אירועים שמחים אחרים, אם אתם מחפשים מקום חדש וייחודי לחגוג בו כל שעליכם לעשות הוא לבחור את חדר הקריוקי.

שירה בציבור היא איננה דבר חדש. למעשה, רבים מאתנו רוכשים מערכת קריוקי ביתית באמצעותה נוכל ליהנות עם החברים תוך שמירה על הפרטיות. עם זאת, אין תחליף לחוויה שחדרי קריוקי מעניקים. במילים אחרות, כדי ליהנות ממערכת סאונד מושקעת, מערכות תאורה מתקדמות וקטלוג שירים יוצא דופן עליכם לפנות אל מתחם ה-Beat. אנו מציעים תרבות בילוי ייחודית למגוון קבוצות וגילאים – כולל אטרקציות לילדים באשדוד. החופש הגדול התחיל ואתם מעוניינים להעסיק את הילדים? הבת חוגגת מצווה? בין אם מדובר בחגיגה כזו או אחרת, אתם מוזמנים להתרשם מחדרי הקריוקי המאובזרים, לבחור בתפריט האוכל המרשים והמושחת ולהתייעץ לגבי הימים והשעה הרלוונטיים.

חוויה מוזיקלית מושלמת

מחפשים מקום מיוחד ומעוצב לקיים בו את האירוע? אל תחכו עוד דקה אחת וצרו קשר עם מתחם חדרי קריוקי של beat. בתוך חלל מרשים זה, תוכלו לבלות בנעימים המשפחה, בני הזוג, הילדים והחברים. נהנים ממוזיקת ג'אז, דיסקו או פופ? מעדיפים לשיר ולרקוד לפי קצב ה-R&B או הסמבה? כל אחד משבעת חדרי הקריוקי במתחם זה ישמיע מגוון שירים מז'אנר מוזיקלי מסוים. כדי להצטרף לחגיגה ולשיר תוכלו ליהנות מציוד מקצועי כאשר ברשותכם מיקרופון איכותי ומערכת סאונד מתקדמת. כדי שתוכלו להתרענן בין שיר לשיר, תוכלו לאכול ממגוון המנות הראשונות והעיקריות שאנו מציעים ולקנח במנות מתוקות ובשתייה ברמה גבוהה. התקשרו 077-2316072.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here