חושב על מיתוג לעסק? אם אין לך אפליקציה זה הזמן!

כל בעלי העסקים שואלים את עצמם, מה היא הדרך הטובה ביותר למתג את העסק, כיצד ניתן להפוך אותו לזמין ללקוח, ומה היא הדרך הטובה ביותר לספק מענה מהיר ונוח. עם השנים השירות שמעניקים עסקים שונים הולך ומשתדרג. בעבר היינו מתבססים על שליחת מכתבים, או הגעה לבית העסק לצורך קבלת שירות מסוים, בשלב הבא הופיעו כבר השתמשנו בטלפונים, וכיום, עם הופעת האינטרנט בחיינו רבים מבתי העסק כבר עושים שימוש בתיבות מייל לצרכי תקשורת. הטכנולוגיה המופלאה של ימינו העלתה לתודעה גם את הטלפונים החכמים, כך שבתי עסק רבים כבר בחרו בפיתוח אפליקציות לאייפון ואנדרואיד על מנת לייעל את שירותי העסק ולתת מענה לקהל הרחב.

שיטות שונות ליצירת מיתוג באמצעות הסלולרי

בעלי עסקים אשר מעוניינים במיתוג העסק באמצעות עולם הסמארטפונים יכולים לבחור בשתי אופציות לשיווק:

  • בניית אפליקציות: הדרך הפופולארית הראשונה המאפשרת שיווק באמצעות טלפונים חכמים היא בניה של אפליקציה ייחודית לעסק. היתרון בשיטת שיווק זו היא האפשרות של העסק להיות נגיש לכל אחד אשר מחזיק בטלפון חכם. המשתמשים יכולים להוריד את האפליקציה למסך הבית של הטלפון, ולעשות בה שימוש חוזר בכל פעם שיחפצו. סביר להניח שהמשתמש יעשה שימוש חוזר באפליקציה אשר מותקנת לו על גבי הטלפון, מאחר ילך לחפש את השירות במקום אחר.
  • פרסומות: השיטה השנייה לשיווק באמצעות הסלולר היא הצבה של פרסומות בתוך אפליקציות קיימות. למעשה שתי השיטות מצוינות, וכל בעל עסק צריך לבחור את השיטה אשר מתאימה לאופי העסק שלו.

גישות שונות בבניית אפליקציות  

אם החלטתם שמיתוג העסק באמצעות אפליקציה הוא רעיון טוב, חשוב שתדעו כמה דברים לפני שאתם יוצאים לדרך.פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד יכול להתבצע באמצעות שתי שיטות עיקריות:

  • בניית אפליקציות מותאמות WEB: בשיטה זו למעשה בונים סוג של “דפדפן” באמצעות שפות תכנות שונות. זו היא האפשרות הפשוטה יותר ליישום, וגם לשיווק, שכן האפליקציה מתאימה את עצמה לכל סוג של דפדפן.
  • בניית אפליקציות NATIVE: אפליקציות מן הסוג הזה הן מסובכות יותר לבניה מאחר והן עושות שימוש בפיצ’רים שמותקנים על הטלפון כמו: מצלמה, זיכרון מיקומי ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here