עיצוב בעזרת לייזר

קרן הלייזר הומצאה לפני כמה עשרות שנים והפכה למוצר שחברות רבות עושות בו שימוש. כיום ניתן להשתמש בלייזר למטרת חיתוך מדויק והוא הפך שאחד הכלים השימושיים שביותר גם בעולם הפרסום. שילוט נכון יכול להביא לקוחות רבים לעסק שלכם אך על מנת ליצר שילוט מעניין, מקורי ומרענן יהיה עלינו להשתמש בכלים מתקדמים.

חיתוך לייזר הוא שיטה חדשנית למדי אשר באמצעותה ניתן לחתוך סוגים שונים של חומרים. אין זה משנה אם מדובר על עץ, פי וי סי או חומר אחר, ניתן לחתוך בו בקלות רבה ולעצב את השלט כראות עינכם. קרן הלייזר היא מדויקת מאוד ולכן החיתוך יוצא ברמה גבוהה וללא כל סימנים.

מדפיסים פנקס ייחודי

כל עסק מנוהל על ידי רישום מדויק של כל מה שקורה בו. את רוב הרישומים מבצעים על גבי פנקסים שמיועדים לשם כך. הדפסת פנקסים ניתן לבצע בכל מקום שבו עוסקים בדפוס. מאידך, ניתן להשיג פנקסים ייחודיים שמתאימים לביצוע מטלות שונות, מומלץ להשקיע בעיצוב נכון כך שהמוצר יתאים באופן מדויק.

לעיתים אנו זקוקים לפנקסים חדשים במהירות, חברה מקצועית תדע לספק לכם את המוצר בתוך כמה שעות מבלי שתאלצו להמתין. את הפנקסים ניתן לקבל על ידי שליח מיוחד שיביא לכם אותם עד לבית העסק.

קנבס והדפסות

בשנים האחרונות התפתחה הטכנולוגיה והפכה את עולם ההדפסות להרבה יותר מרתק ומעניין. הדפסה על קנבס כיום היא מהירה מאוד וניתן לבצע אותה בקלות רבה ולבחור בעיצובים רבים ושונים. גם העלות של ההדפסה היא לא גבוהה מידי וניתן לבצע את הפעולה גם כאשר מסגרת התקציב שלכם לא גדולה.

אפשר להעתיק צילומים קיימים או להוסיף גורמים ויזואליים לתמונה ועוד דברים רבים. כך ניתן ליצור העתקים של ציורים קיימים ולהפיץ אותם או להציג אותם מבלי לחשוש. בד הקנבס מעניק ליצירה את העומק המגיע לה וגם מוסיף רבדים חדשים לחלל בו היא ממוקמת. הפרסום על גבי קנבס יכול ליצור גם אשליה של תלת ממד. הבד נחשב לעמיד מאוד ולא מתעוות כתוצאה מחשיפה לחום או קור, וכל יצירה או הדפסה שמוצגת עליו תהיה מרשימה יותר. גרף פרינט בע"מ – בית דפוס דיגיטלי ישמח לייעץ לכם בנושא הדפסות מסוגים שונים וכל מה שכרוך בזה.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here