מופע שירי סן רמו
קרדיט https://julia-philippe.co.il

חובבי המוזיקה האיטלקית בוודאי יעריכו עד מאוד מופע שירי סן רמו. מופע שכולו שירים איטלקיים של מיטב האמנים והזמרים כמו אנדראה בוצ'לי, דומיניקו מדוניו, בובי סולו ועוד. גם מי שאינו חובב מוזיקה איטלקית יוכל ליהנות ממופע שכזה שכן כולו שירים ידועים, אהובים ונעימים לאוזן. יוליה ופיליפ, צמד זמרים נהדר שהוא גם זוג בחייו הפרטיים, מעלה מופע כזה כמו גם מגוון מופעים אחרים.

מדוע דווקא מופע שירי סן רמו?

פסטיבל סן רמו המתקיים כבר כ-70 שנה, הוא תחרות זמר איטלקית מצוינת הנערכת כמובן בעיר סן רמו. במהלך חמשת ימי הפסטיבל מועלים שירים רבים על-ידי אמנים ידועים יותר או פחות, ובסיומו נערכת הצבעה ומוכרז הזוכה הרשמי. עם השנים התפתחה התחרות ונוספו לה קטגוריות זכיה שונות כגון "פרס המבקרים – מיה מרטיני" על שם הזמרת שכתה בפרס זה בפעם הראשונה.

כשלושים שנה לאחר הפסטיבל הראשון נוספה קטגוריה נוספת עבור הזמרים החדשים הטובים ביותר וכ-25 שנה אחר-כך נוספה גם קטגוריה "הזוכה באגף האינטרנט", אך היא בוטלה שנה לאחר מכן.

מופע שירי סן רמו יכלול אם כן את השירים של מיטב האמנים שזכו בתחרות, או הופיעו בה ולא זכו אך השירים נחקקו בתודעה והפכו פופולריים במיוחד.

הקשר בין פסטיבל סן רמו לתחרות האירוויזיון

תחרות יוקרתית זו עבור האמנים האיטלקיים שימשה השראה לתחרות האירוויזיון שהחלה 15 שנה לאחר הפסטיבל הראשון. כמו כן, בשנים מסוימות, הזוכים הרשמיים של התחרות יצאו לייצג את איטליה באירוויזיון אם כי היו שנים בהן הם הופיעו עם השיר הזוכה ושנים בהן האמן הופיע עם שיר חדש.

ערב מופע שירי סן רמו יכול להיות בילוי זוגי או חברתי מהנה ואף להעלות זיכרונות מתחרויות אירוויזיון בלתי נשכחות.

ערב רומנטי בלתי נשכח

הופעות אישיות, ערבים רומנטיים, אטרקציה ייחודית לאירועים – כל אלו ועוד תוכלו להזמין אצל צמד הזמרים הוותיק אשר מעלה הופעות בסגנונות שונים כבר כמה שנים – יוליה ופיליפ. הצמד, שנפגש בעת שיוליה הייתה מורתו לפיתוח קול של פיליפ, התאהב על הבמה ומאז מעניק לקהל הופעות בלתי נשכחות במגוון שפות ביניהן איטלקית, רוסית, צרפתית ועוד. חייגו עוד היום 050-3372990

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here