קורס עבודה בגובה
קרדיט PIXABAY

בתעשיות שונות נדרשים העובדים לבצע את משימות העבודה בגובה, מעל פני השטח. מדובר על עובדים בתחום הבניין והקונסטרוקציה, גגות, הרחקת יונים, עובדי במות גבוהות ועוד. על מנת לבצע עבודה בגובה חשוב לעבור לשם כך הכשרה מיוחדת במסגרת של קורס עבודה בגובה. הקורס מספק למשתתפיו את כל הידע וההתנסות הדרושה על מנת לבצע את עבודתם בצורה בטוחה.

משרד הכלכלה פרסם לפני כמה וכמה שנים תקנות לעבודה בגובה, מה שהעלה מאוד את המודעות לנושא. תאונות עבודה שהתרחשו בשנים האחרונות הגבירו מאוד את המודעות, והלכה למעשה עובדים בגובה לוקחים חלק בקורס עבודה בגובה.

קורס עבודה בגובה – מה לומדים?

הקורס מקנה לעובדים ידע תיאורטי חשוב לגבי עבודה בגובה, הבנת הסיכונים, שימוש בציוד בצורה נכונה, מזעור סיכונים, התמודדות עם תקלות בזמן אמת ועוד. חשוב מאוד לעבור הכשרה של קורס עבודה בגובה. עובדים בגובה אשר לא עברו קורס כזה חשופים לפגיעות גופניות ברמה גבוהה, זאת בהשוואה למי שעברו קורס הכשרה לגובה. הקורס גם כולל דגשים פרטניים בהתאם לתחום העיסוק של כל משתתף.

קורס עבודה בגובה – היכן

תוכלו לשלוח את העובדים שלכם לקורס עבודה בגובה בחברה מקצועית אשר מתמחה בהנדסת בטיחות והדרכות בטיחות לעובדים. חברה כזו מקיימת באופן תדיר הכשרות וקורסים בנושאי בטיחות, בין היתר גם קורס עבודה בגובה שהינו קורס מרכזי ממערך הקורסים הקיים. תוכלו גם להכשיר עובדים בקורסים נוספים בהתאם לצורך כמו למשל קורס נאמני בטיחות או קורס אחראי רעלים. מדובר בקורסים חשובים מאוד שתורמים רבות לעובדים ולתחושת הבטחון בארגון כולו.

חשיבות קורס עבודה בגובה

עובדים אשר לא מרגישים בטוחים מספיק במקום עבודתם יעבדו בצורה פחות טובה, יהיו פחות פרודוקטיביים, יחששו ולא ירגישו בטוחים במקום העבודה לטווח ארוך.

פנו עוד היום לחברה מקצועית אשר מכשירה עובדים במסגרת של קורס עבודה בגובה, ותפיקו מכך תועלת רבה לארגון שלכם. הקורס כולל התאמה לארגון שלכם, ולדרישות הספציפיות שלו, וכך תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם בידיים טובות. הקורס יתרום רבות לעובדים שלכם ולארגון כולו. למידע נוסף היכנסו לאתר או חייגו 073-7421999

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here