אם ברשותכם אתר תוכן כלשהו: פורום, פורטל, אתר הורדות, אתר מאמרים, בלוג ועוד – תוכלו לשפר משמעותית את כמות הכניסות לאתרכם במספר צעדים פשוטים.

הצעד הראשון בשיווק אתרים כבר נלמד במדריכי השיווק וקידום האתרים האחרים שיצרתי, והוא שצריך לדאוג לתוכן עניין ואיכותי עבור הגולשים, והכי חשוב – תוכן מקורי!

תוכן מקורי יקדם אתרכם בעיני הגולשים וגם בעיני גוגל ומנועי חיפוש מבוססי רובוטים. קחו זאת בחשבון ותשקיעו בתוכן איכותי ומקורי משלכם.

בשלב השני, אם ברשותכם אתר תוכן שמטרתו היא להכיר לגולשים את המוכרים ולא למכור – אל תהססו להירשם לכל סוג של מערכות החלפת באנרים או תחרות אתרים. כל סוג של החלפת באנרים, מודעות, קישורים – הן במערכות בהן יש מספר גדול של אתרים, והן בהחלפה אחד-לאחד מול בעלי אתרים אחרים – הכל תקף ותקין בשביל לשווק את אתרכם, ובתנאי שלא תשכחו להפעיל את מאפייני ה-ALT וה-TITLE בתגיות התמונה והקישור – כך תקבלו קידום הן ישירות מול הגולשים והן מול גוגל ומנועי החיפוש האחרים.

להרשמה בתחרויות אתרים יש אפקט נוסף – במידה ואתרכם מופיע במיקום גבוה ככל הניתן בתחרות, גוגל מזהה את הקישור אליכם ומחשיב זאת ממש כמו כל קישור, ודואג לקדם אתרכם (כך שככל המיקום שלכם גבוה יותר, אתם זוכים לקישור "נחשב" יותר). צריך לזכור שלתחרויות אתרים יש ערך מבחינת גוגל (בהרבה בחינות, כולל PR). אפשר לראות זאת כהצלחה עבור כולם – ככל שיותר אתרים רשומים לתחרות ושמים לינק להצבעה – גוגל מזהה את הקישורים ומעלה את ה-PR של התחרות, וככל שה-PR של התחרות גבוה יותר – כך גם הקישורים שהתחרות מספקת אליכם, נחשבים לטובים יותר. קחו זאת בחשבון ופתחו יחסים טובים עם תחרויות אתרים.

לעומת זאת, החלפת קישורים המוניים (באמצעות מערכת של החלפות קשורים) – היא לא פעולה מומלצת, מאחר וכמות הלחיצות על הקישורים הללו היא מאוד נמוכה, וגם גוגל ושאר מנועי החיפוש לא מתייחסים לסקריפטים האלה ברצינות (שבד"כ נצפים באמצעות IFRAME שלא מקבל חשיבות מבחינת מנועי החיפוש).

בכל אופן, אל תחששו להציב פרסומות במקומות מרכזיים באתרכם – זה ימלא את החלל שבו אין תוכן, וגולשים מעדיפים לצפות בפרסומות מאשר באתר בלי תוכן! הצבת פרסומות בתחתית באתר שלכם כמו לא מעט פורומים שקיימים היום, יחשיב את הפורום שלכם לפורום זול שזורק שטחים באתר למטרת "פרסום לא מועיל". נצלו את שטחי האתר המרכזיים שנותרו ריקים לשם הצבת פרסומות, והגולשים יעדיפו את זה על תצוגה של "חבילת פרסומות" בתחתית הדף שלכם, שגורמת לפורום / האתר שלכם להיראות כמו "מזבלת באנרים".

אל תשכחו לא לוותר על החלפת באנרים, החלפת פרסומות ותחרויות אתרים עד שלא תגיעו ל-10,000 כניסות יחודיות ליום בממוצע!

אל תשכחו שתוכן חדש צריך לעדכן כל יום, והכי חשוב שיהיה תוכן מקורי!

אל תשכחו לעניין את הגולשים שלכם, שלא ישכחו למה הם נכנסים אליכם מדי יום, ושלא יחשבו פעמיים לפני שהם ייכנסו אליכם מחר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here