בעידן האינטרנט והמדיה של היום התוכן משחק את התפקיד המשמעותי ביותר עבור כל בית עסק. כיום לא מדובר רק בכרזות ומודעות בעיתונים או על לוחות פרסום אזוריים ואפילו לא על שלטי חוצות גדולים. האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מכל מחלקת שיווק של חברה שמכבדת את עצמה והשיווק בו נעשה על בסיס יומי. כאשר מושקעים כל כך הרבה כסף ומשאבים בשיווק האינטרנטי – כדאי להכיר את סוגי התכנים השונים להם עסק זקוק וכך תוכלו למנף את השימוש באותו תוכן בצורה כזו שתשווק את העסק ותצעיד אותו קדימה.

הרשתות החברתיות ששינו את פני התוכן באינטרנט:

כיום עולם הפרסום נשלט על ידי מנוע החיפוש של גוגל ועל ידי רשתות חברתיות שונות ובראשן פייסבוק. על גוגל נרחיב בהמשך המאמר וכעת נדבר מעט על הרשתות החברתיות. הרשתות החברתיות שינו את פני השטח בכל הקשור להעלאת תוכן לרשת ושיתופו. בכל מקום תוכלו לראות היום אנשים שמצלמים את עצמם לפייסבוק לייב או מצלמים תמונות ומעלים אותם לאינסטוש או אפילו מצלמים סרטונים ומעלים אותם לערוץ היוטיוב שלהם. על מנת להיות שחקן מוביל במגרש המשחקים של האינטרנט יהיה עליכם להיות פעילים ברשתות החברתיות שבהן נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ולדאוג להעלות לשם תוכן על בסיס קבוע.

תוכן באתר שלכם:

מלבד העלאת תמונות וסרטונים או פוסטים קצרים לרשתות החברתיות יש סוג תוכן הקריטי לקיום העסק שלכם והוא התוכן באתר שלכם. תוכן באתר חשוב מעין כמותו. אם אתם רוצים שהאתר שלכם ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש יהיה עליכם לא רק לבצע פעולות קידום אורגני שונות אלא גם לעדכן את האתר בתכנים איכותיים על בסיס קבוע.

תכנים ליחסי ציבור:

אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם תוכלו לעשות זאת באמצעות פרסום תוכן באתרים מובילים. המתקדמים יותר אף מקדמים את התוכן באמצעות פלטפורמת אאוטבריין או פלטפורמות דומות ומרחיבות את החשיפה למותג. תכנים אלו בדרך כלל איכותיים יותר ובעלי סטנדרט גבוה יותר ולכן מומלץ לשכור כותב תוכן מקצועי ומנוסה להכנת המאמרים.

לסיכום; השקיעו בתוכן שלכם ודאגו לעדכן את האתר והפרופילים שלכם לעיתים קרובות. אלה יסייעו לכם בשיווק וקידום האתר שלכם ברשת ובהבאת לקוחות נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here