לא רק איך, גם עם מה

בתהליך בניית הציפורניים, שיוף הציפורניים הוא חלק מרכזי ותדיר. הפעולה נעשית מספר פעמים במהלך התהליך. אצל טכנאיות ציפורניים ומניקוריסטיות רבות ניתן למצוא מכונה לשיוף ציפורניים מקצועית, המאפשרת להם לחסוך ולקצר בזמן הטיפול – יתרון עבורן, שכן הן יכולות לקבל מספר רב יותר של לקוחות ויתרון עבור לקוחותיהן המחפשות טיפולים קצרים שאינן יגזלו את זמנן הרב. מכונת שיוף ציפורניים מורכבת משנאי שתפקידו להעביר חשמל אל המכונה ולקבוע את המהירות וידית אחיזה שהיא בין החלקים החשובים ביותר במכונת השיוף. ידית השיוף מורכבת מסבים שמסתובבים, מנוע ומנגנון למניעת ויברציות. מומלץ לבחור במכונת שיוף שקטה, מעוצבת, מהירה וכזו שתתאים לטכנאית מבחינת נוחות ומחיר.

ל.א ביוטי אקדמי היא אקדמיה למקצעות היופי המאמינה שהשגת החלום ויציאת לעצמאות נמצאת בהישג יד. האקדמיה מציעה קורסים בתחום הקוסמטיקה תוך ליווי אישי ומקצועי.

 

להיות יפה ולהרגיש טוב

איפור קבוע הוא בשורה עבור אנשים רבים. האיפור הקבוע או בשמו המקצועי מיקרו פיגמנטציה, הוא שיטה בה מוחדרים פיגמנטים בעלי צבע אל העור על ידי מחטים. האיפור הקבוע נשמר לאורך זמן. האיפור הקבוע פותר בעיות אסתטיות וגם בעיות שיקומיות. בין הבעיות האסתטיות שהאיפור פות, המתמקדות לרוב באזור הפנים הן גבות דלילות, שפתיים בעלות מראה סדוק, הזעת יתר שמובילה להסרה של איפור רגיל, אלרגיה לחומרי איפור ועוד. בין הבעיות השיקומיות שהאיפור פותר הן פגמים בעור הפנים כתוצאה מצלקות ופציעות, טיפולים כימותרפיים המובילים לאובדן הריסים, מחלות עור שונות שמשנות את  הפיגמנטציה וקשי ראייה אשר מקשים על פעולת ההתאפרות. קורס איפור קבוע מקצועי מלמד את הידע המקצועי ומאפשר לעזור לאנשים רבים להרגיש טוב עם עצמם.

 

התריסים של העין

הרמת ריסים היא נושא חם בתחום הטיפוח והקוסמטיקה – היא מאפשרת מראה אסתטי ומואר בלטווח ארוך ללא צורך במסקרה או במעגל ריסים. חלום של כל אישה. מראה אסתטי נותן תחושה טובה ולכן רבות בוחרות ללמוד קורס הרמת ריסים בכדי לטפל בנשים ולהעניק להם את התחושה הטובה. אז מהו קורס הרמת ריסים? במהלך הקורס לומדים על מבנה הריסים מאפייניהם והתאמה נכונה של צורתם למבנה הפנים, טכניקות להרמת ריסים שיובילו לתוצאות של ריסים מעוגלים ומרשימים וחומרים בהם צריך להשתמש. בנוסף, הקורס מעניק עבודה מעשית ותרגול לשיטות עבודה נכונות תוך שילוב של היגיינה ובטיחות בסביבת העבודה.

ל. א ביוטי אקדמי היא אקדמיה למקצועות היופי. הקורסים מועברים באקדמיה תוך ליווי ויחס אישי. באקדמיה מרכז שיווק למוצרי קוסמטיקה של החברות המובילות בעולם ובארץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here