credit: canva.com

מה עושה עורך דין שמתמחה בדיני גירושין

תחום דיני הגירושין הוא חלק מהענף המשפטי של דיני המשפחה, שבתוכו יש נושאים משפטיים רבים שבאין לידי ביטוי כגון כל הנוגע לנישואין וגירושין, צוואות וירושות ועוד נושאים רבים ומגוונים. אם למשל יש סכסוך בין הילדים על הירושה של הוריהם, תיתכן חוסר הסכמה לגבי סעיף בצוואה ואפילו קיום צוואות סותרות ויהיה צורך לקבוע מי צודק.

במקרה אחר כשזוג צעיר מתחתנים, אולי ירצו לחתום על הסכם ממון שמסדיר את נושא הרכוש שאיתו הגיעו כל אחד מבני הזוג למעמד הנישואין וגם לגבי הרכוש המשותף שיצברו במהלך שנותיהם המשותפות. כמובן שאף זוג לא רוצה לחשוב על הסיכוי שייפרדו, אך הסטטיסטיקה היא כי אחד משלושה זוגות יתגרשו, חשוב להכין עצמכם ליום שכזה. בנוסף, זוג שבוחר להתגרש יצטרכו להגיע להסכמות לגבי נושאים שקשורים לילדים המשותפים, כמו הסדרי המשמורת עליהם, דמי מזונות וכדומה. לכל זאת ועוד תוכלו לפנות לעורך דין גירושין באר שבע.

במה יעזור לי ייעוץ משפטי מעורך דין מקרקעין

תחום דיני המקרקעין בישראל הוא חלק מדיני הקניין ומתעסק בעולם הנדל"ן, קניית ומכירת נכסים, תכנון ובנייה, ועוד. עורך דין בתחום דיני המקרקעין יהיה איש מקצוע שבקיא בכל הנוגע למכר דירות, העברת זכויות בקרקע ורישום בטאבו. אם אתם גרים בבניין דירות משותף, לשטחים המשותפים בו כמו חדר המעליות או הגג ישנם כללים בנוגע להתנהלות המשותפת בין בעלי הדירות שחשוב להכיר.

לשם כך ועוד כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין באר שבע. בנוסף, ניתן לקבל ייעוץ משפטי לגבי שכירה או השכרה של דירות, פינוי מהדירה, תוכניות פינוי בינוי, נושאי תכנון ובנייה וכו'.

איפה אני יכול למצוא עורכת דין טובה

כשאתם רוצים לקנות דירה, חשוב לוודא שהחוזה שנחתם הוא הוגן ואין באותיות הקטנות סעיפים שפוגעים בכם. במקרה שאתם מתגרשים, חשוב שתהיה שם לצידכם עורכת דין שתסמכו עליה באותו רגע קשה בחייכם. איש מקצוע מנוסה שעזר ללקוחות רבים בעבר הוא האדם המתאים לפנות אליו בשעה קשה שכזו. משרד עורכי דין שירה גואטה בקרית גת מתמקד בתחום דיני המשפחה, לרבות גירושין, סכסוכים בתוך המשפחה, הכנת צוואות והסדרת ירושות, הסכמי ממון בין בני זוג, חתימת ייפוי כוח מתמשך, נושאי אפוטרופסות ומקרקעין. למשרד ניסיון רב בניהול תיקים בצורה מהירה ויעילה, זאת באמצעות ניהול משא ומתן לעריכת הסכם והן בניהול הליכים בערכאות המשפטיות השונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here