קרדיט canva

אזור הדרום מציע שילוב של נופי טבע עוצרי נשימה וחוויה תרבותית עשירה, מחופי הים האדום באילת ועד לנופי המדבר המדהימים של הנגב, נופש בדרום כולל את כל מה שתרצו למצוא בחופשה מושלמת. בין אם אתם מחפשים מקום מתאים לאירוח מסיבת רווקות עם כל החברות, מסיבת יום הולדת או חופשה משפחתית שתתאים למגוון חלקי המשפחה וקבוצות הגיל השונות, כפרי הנופש בדרום הם הפתרון האופטימלי עבור כל סוגי האירוח שתרצו לחוות.

זמן איכות משפחתי

בין אם אתם מחפשים חופשה משפחתית מרגיעה ליד הבריכה, או שבכלל בוער בכם לחקור את הנופים והטבע בדרום, אירוח משפחתי בדרום ייצור לכם זיכרונות שיישארו עמכם לכל החיים. כפרי הנופש בדרום מספקים מקום מפלט מושלם למשפחות המעוניינות לברוח מהמולת העיר, המתחמים כוללים יחידות דיור מאובזרות, נעימות ונוחות שיכולות להכיל מספר אנשים, כך שיש הרבה מקום לכולם. המתחם ממוקם באזור שקט, המאפשר לכם להירגע וליהנות מהסביבה השלווה תוך כדי בילוי זמן איכות עם יקיריכם. במתחם תמצאו מגוון פעילויות ידידותיות למשפחות כמו בריכת שחייה גדולה, עמדת ברביקיו וחדר קולנוע. בנוסף, אזור הדרום מציע חוויות נהדרות לגיבוש משפחתי, עם או בלי ילדים – קטיף תותים למשל, יספק ארוחה טעימה וטרייה יחד עם בילוי מהנה. לחובבי בעלי החיים, גני חיות המציעים פינות ליטוף גם הם אופציה כיפית ומעניינת, כמו גם סיורים רגליים בשטח בהם תוכלו לאתר חיות וצמחים שלא ניתן למצוא בשאר חלקי הארץ. למי שמעדיף פעילות מרגשת יותר, ישנן שלל אפשרויות כמו מתחמי פיינטבול, טיולי ג'יפים, טיסה בכדור פורח ועוד.

המיקום האולטימטיבי למסיבות רווקות

בנוסף להיותם מיקום אידיאלי לחופשות משפחתיות, כפרי הנופש בדרום משמשים גם בתור מתחם למסיבת רווקות. בתי הנופש היוקרתיים והמרווחים הם המקום הטוב ביותר עבורכם ועבור חבריכם לחגוג, להירגע ולהנות מערב קסום. מיקומם של כפרי הנופש מציע גישה נוחה למגוון רחב של פעילויות מהנות, החל מטיולים, חוות סוסים ורכיבה על גמלים, ועד לקניות ומסעדות. ניתן אפילו לארגן מסיבה פרטית בשטח המתחם עם תקליטן וקייטרינג, וליצור מסיבת רווקות שחבריכם ידברו עליה במשך שנים בעתיד. מתחם הנופש האקסקלוסיבי אילים מציע חוויה מיוחדת המתאימה לחופשה משפחתית, חופשה עם חברים, מסיבת רווקות ועוד, אז צרו איתם קשר עוד היום בטלפון 050-7776944 ותתחילו לתכנן את הטיול החלומי הבא שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here