קרדיט CANVA

אנחנו רוצים לדבר עם מי שמתלבטים ולא בטוחים האם הם מעוניינים לעבור טיפולים לעידוד צמיחת השיער. ראשית, חשוב לזכור, היום, יותר מבעבר, קיימות טכניקות המאפשרות עידוד צמיחה של השיער היום, לפני היציאה להליכים מורכבים ופולשניים. לכן, לא פעם, כדאי דווקא לשקול לבצע פעולות מקדימות. יש טיפולים כמו IPRF לדוגמא או PRP אשר במהלכן, אנחנו מזריקים לקרקפת חומרים המעודדים את זרימת הדם ומועילים לצמיחה של שיער חדש ובריא. IPRF מחיר הוא לא מאוד גבוה, אבל אנחנו כן יכולים לדבר על מחיר אשר יכול לנוע בין אלף ועד אלפיים שקלים. זאת משום שהטיפול לא מסתיים בפגישה אחת, אלא, כולל מספר פגישות נוספות.

אילו לקוחות אנחנו פוגשים בקליניקה

יש את מי שכבר יודעים מגיל צעיר כי ביום מין הימים הם יבקשו לבצע השתלת שיער מסודרת. אבל אלו ממש לא הלקוחות היחידים אותם אנחנו פוגשים בקליניקה שלנו. יש מקרים, לא מעטים, בהם מטופלות סובלות מהתקרחות ונשירת שיער בקרקפת ויש מקרים, בהם כתוצאה מתאונה, יש מי שאיבד שיער פנים והוא מרגיש פחות נאה בעקבות כך. השתלת זקן היא בהחלט אופציה במקרה הזה. אנחנו בדרך כלל נבחר להשתמש בטכניקה המיועדת להשתלה ממוקדת של שיער בנקודה ספציפית. לא מדובר על טיפול פולשני, אבל בהחלט, אנחנו חייבים לערוך אבחון מסודר לפני שנוכל לצאת לדרך.

להרגיש טוב זה הדבר החשוב ביותר

אנחנו, העובדים במסגרת קליניקה DNG רואים בעבודה שלנו שליחות של ממש. אנחנו מאמינים כי יש לנו את הכוח לעזור למטופלים להרגיש טוב לא רק כלפי חוץ, אלא גם מבפנים. להיראות טוב זה מה שמשפר את הערך העצמי ויכול להועיל למטופלים רבים. לכן, אנחנו מאמינים כי אם יש משהו שמפריע לכם אין שום סיבה לא להתמודד איתו באופן מסודר.

אנחנו מקפידים על מתן שירות מקצועי, אדיב ובעיקר, מיומן. כאמור, אנחנו מודעים היטב לרגישות סביב הנושא הזה ולכן, אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לאפשר לכל אחד לעבור את הטיפול בכל שלה.

אנחנו ממתינים לכם עוד היום

השלב הראשון הוא להרים את הטלפון ולערוך שיחת ייעוץ ראשונה. אל דאגה, אתם לא צריכים להתחייב לשום דבר, אבל זו בהחלט הדרך שלנו לתת לכם את המידע המקצועי החשוב ביותר, כדי שיהיו לכם הכלים לבצע הערכת מסלול מחדש. אנחנו כבר מחכים לכם עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here