קרדיט - Pixabay

צריך לעבור עבירות תעבורה רבות כדי להגיע למצב שבו צוברים נקודות לחובתכם, ואת חלקן לפחות הייתם יכולים למחוק אילו הייתם פונים לטיפול משפטי בכך. את המחיר היקר של נקודות תעבורה לא כולם מבינים אם הם לא בודקים את הדוחות ולא עוקבים אחר לוחות הזמנים שבהם אפשר לפעול על מנת להשיג ביטול נקודות תעבורה. את המלאכה של טיפול בנקודות ובעבירות שאפשר להפריך למרות הוכחות לכאורה כדי למסור אך ורק בידי עורך דין תעבורה שבודק אותן. אפשר להוכיח לא פעם שלא הייתם במקום או שלא ביצעתם זאת, או שיש נסיבות מקילות שיכולות לשחרר אתכם מהנטל ולמחוק נקודות. ככל שמזניחים טיפול בעבירות תנועה שונות כך גם מועדים יותר לתשלום מחיר יקר שעלול להגיע לכדי התליית רישיון במקרים מסוימים. עו"ד משה רבי מתמחה בטיפול בנהגים שקיבלו נקודות והם זקוקים לטיפול משפטי הוגן על מנת להחזיר להם את הזכויות שלהם.

התליה ושלילה

רישיון נהיגה הוא לא נצחי, אם לא שומרים על חוקי התעבורה ומסתבכים בהם שוב ושוב. יש הליכים מסוימים שגורמים לכם לסכן אותו אם לא תעקבו אחר הצטברות נקודות ותבצעו את התיקונים הדרושים על מנת למחוק אותן. בזמן שהצטברו מספיק נקודות לחובתכם שמחייבות אתכם לעבור קורס נהיגה מונעת או קורס מתקדם, תלוי במצבכם האישי, הרישיון עצמו נמצא בהתליה למשך חצי השנה שבה אתם נדרשים לתקן את המצב. אם לא עשיתם זאת, מדובר בהליך של שלילת רישיון נהיגה והדרך להחזירו מורכבת הרבה יותר. ככל שמתחילים בכך מוקדם יותר ודואגים לא להגיע למצב שבו אתם לא יכולים לנהוג, כך תוכלו להחזיר לעצמכם את יכולת הנהיגה כחוק עם רישיון.

שלילת רישיון והחזרתו

שלילת רישיון קורית גם במקרים חמורים של עבירות תנועה וביצוע תאונות דרכים בנסיבות שונות, ובמקרים כאלה על אחת כמה וכמה שאסור להגיע למשפט על כך ללא ייצוג נאות של עורך דין תעבורה. כשאתם מקבלים את ההודעה על שלילת הרישיון שלכם צרו קשר בהקדם עם עורך הדין על מנת לקצר את תקופת הרישיון או לערער על כך, אם יש לכם ראיות שהוא נשלל שלא בצדק או שלא כחוק. לא בכל מקרה זה אפשרי אבל את זה יוכל לומר לכם רק מי שבאמת מתמחה בתחום זה וכבר מכיר את כל דקויות החוק שעובדות לטובתכם. עו"ד משה רבי מנהל תיקים רבים בתחום זה למען לקוחותיו גם במצב של שלילה שנראית ודאית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here