עורך דין מזונות

עזרה בשביל לשנות את תשלומי המזונות

עורך דין מזונות מקצועי ובעל רזומה של הצלחה משפטית בעבור לקוחותיו, הוא האדם שתרצו להיעזר בו במקרה ואתם מעוניינים לבצע שינוי בכל הנוגע לתשלומי דמי המזונות. תשלום דמי מזונות היא פרקטיקה שמטרתה לדאוג לרווחתם הכלכלית של הילדים המשותפים של ההורים שהחליטו לפרק את החבילה. במסגרת הגירושין בני הזוג יגיעו להסכמה על גובה תשלום המזונות, אם צריך בעזרת בית המשפט. הסיכום ייעשה בהתאם לכושר ההשתכרות ולנכסים האישיים של כל אחד מהם. בדרך כלל כשמדובר בילדים קטנים, האמא תהיה בעלת המשמורת והאבא ישלם לה דמי מזונות. בכל מקרה, אם הורה כלשהו לא משלם מזונות לפי מה שנקבע, יש לכך השלכות משפטיות.

עזרה לגבי אדם קרוב שכבר לא יכול להיות עצמאי

במקרים בהם אדם שקרוב אלינו כבר לא יכול להיות אחראי על עצמו, בית המשפט עשוי למנות לו אפוטרופוס לפי החוק. אותו אפוטרופוס יכול להיות אחראי על האדם, הגוף שלו או על רכושו. הוא ימונה על ידי בית המשפט ונמצא תחת פיקוחה של יחידת האפוטרופוס הכללי. אם הוא אחראי על ילד, ההורים המועמדים הטבעיים לאפוטרופסות ובהיעדרם ימונה אדם אחר, קרוב משפחה מתאים למשל. זה גם נכון לגבי קשישים, כאשר ילדיהם יהיו אחראים עליהם במצב בו הם כבר לא כשירים להיות אחראים על עצמם. עורך דין משפחה בראשון לציון או בערים אחרות בסביבה זמין במשרדי עורכי דין שמתמחים בדיני המשפחה.

עזרה כשבני זוג החליטו להתגרש

בני זוג שמחליטים להתגרש נחשפים להשלכות הרגשיות וגם המשפטיות הקיימות בפירוק המשפחה. לכן, יש נושאים שבני הזוג לשעבר חייבים לדבר עליהם ולהסדיר במהלך הליך הגירושין. בזמן זה חשוב לפנות לקבלת סיוע משפטי של עורך דין מקצועי ובעל ניסיון מסוג זה שיסייע לצדדים לפתור את המחלוקות השונות שעלולות לעלות. הסוגיות הן בין היתר כל הדברים הקשורים לילדים כמו הסדרי משמורת ומזונות. יש עוד דברים שיכולים להיות סיבה למחלוקת כמו חלוקת נכסים בגירושין, כלומר הרכוש המשותף שצברו במהלך השנים. משרד עורכי דין בן דוד ושימונוב הוא הכתובת שלכם בכל הנוגע לדיני המשפחה. המשרד הינו מהמובילים בתחום ומתמחה בדיני הגירושין והמעמד האישי ובכל הנושאים הנלווים אשר כלולים בתחומים אלו. את המשרד מובילים עורך דין אביחי בן דוד ועורך דין ארתור שימונוב, שניהם ותיקים ובעלי ניסיון והצלחה רבה בסיוע משפטי בתחומי דיני המשפחה השונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here