קרדיט canva

כל אחד מתמודד עם קשיים, אין אדם שלא חווה משברים ותקופות מורכבות יותר לאורך החיים. אבל לא כולם הם מתמודדי נפש, לא כולם נאלצים להתגבר על מחלה ריגשית. אנחנו, קבוצת 'רוח ים', פועלים בשדה הטיפולי כבר לא מעט שנים ועושים כל מה שאפשר, כדי לשפר את החיים של המטופלים שלנו עד כמה שניתן. אנחנו משתמשים במגוון של שיטות טיפול בטראומה כדי להצליח להעניק למטופלים שלנו חיים חדשים. במאמר הבא ננסה לתאר, על קצה המזלג, את הכלים המקצועיים בהם אנחנו משתמשים, כדי לעזור למטופלים שלנו להרגיש הרבה יותר טוב.

אילו כלים מקצועיים עומדים לרשותינו

המטרה בסופו של דבר, היא להצליח לגייס את הכוחות העומדים לרשותינו, כדי לאפשר למטופלים שלנו להצליח לשקם את חייהם ולהרגיש הרבה יותר טוב. האמת היא כי אמנם אנחנו משתמשים בכל הכלים העומדים לרשותינו כאמור, אבל באותה הנשימה, לא חשוב לנו לדעת מה בדיוק סייע למטופל יותר או פחות, אלא, אנחנו נעשה הכל באותה הזמן, כדי לשפר את המצב. בדרך כלל, שילוב בין הכלים השונים זו התרופה הטובה ביותר.

בין היתר, אנחנו מציעים מתן מענה וטיפול תרופתי, הניתן על ידי הפסיכיאטרים המוסמכים שלנו. אנחנו מלווים את המטופלים בטיפולים ריגשיים אצל מטפלים מקצועיים בתחום הזה. בנוסף, אנחנו משתמשים בכוח של הקבוצה, בטכניקות של טיפול באומנות וביצירה, כדי להצליח ולעזור למטופל להגיע לאיזון. התפקיד של הבית המאזן, זה לתת מעטפת מלאה ומקצועית, עבור המטופלים, על מנת שנוכל למצות את תהליך הריפוי בצורה הטובה ביותר.

למה חשוב לפנות לקבל עזרה מוקדם ככל הניתן

אנחנו מאמינים כי מחלת נפש היא מחלה לכל דבר ועניין. כמו שילד אשר נפצע במשחק כדורגל לא ימתין שבוע או חודש להנחה של גבס על הרגל הפגועה, כך אנחנו לא יכולים לתת למטופלים שלנו לנסות להתגבר בעצמם על תופעה שיכולה להסב להם נזק ממשי. אל תשכחו כי אין דבר העומד במקום. אם לא נטפל במקרה כעת, הרי שהמצב ידרדר בהמשך. בדיוק בגלל זה אנחנו כאן. כדי לאפשר לכם ולקרובים אליכם לקבל מענה מקצועי, מוקדם ככל הניתן. אנחנו נעשה מה שאפשר כדי לגייס כלים מקצועיים שישפרו את החיים שלכם ושל הקרובים אליכם.

בין היתר, קבוצת 'רוח ים', מתמחה במתן מענה מקצועי למבוגרים, מתמודדים בנפש מעל גיל שמונה עשרה ובליווי בני המשפחה והחברים לאורך התהליך. לפניות אנחנו זמינים עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here