קרדיט canva

על מנת שתוכלו לנקות שטחים ורכבים באופן מקצועי ואיכותי וכן גם חזק, עליכם לרכוש מכונת שטיפה תעשייתית אשר דרכה תוכלו לנקות כל מה שתרצו ברמה הכי גבוהה שיש וללא פשרות. כמו כן כדי לבחור מכונת שטיפה תעשייתית ישנם מספר דגשים ודברים שיש לקחת בחשבון והם:

  • עוצמת הלחץ – עוצמת הלחץ תלויה בכוח המנוע ובאיכות המכונה. חשוב לבדוק את עוצמת הלחץ ואת המנוע של המכונה כדי לוודא שהיא מתאימה לצרכים שלכם.
  • נפח המיכל – נפח המיכל חשוב להחלפת המים ולפעולה רציפה ללא הפסקה. כדאי לבדוק את נפח המיכל ואת תדירות ההחלפה שלו.
  • סוג המים – ישנם מכונות שטיפה תעשייתיות שעובדות עם מים חמים או מים קרים. כדאי לבדוק את המכונה ולוודא שהיא משתלבת עם המים המתאימים לצרכים שלכם.
  • עמידות – אם תשתמשו במכונת שטיפה תעשייתית בסביבה קשה כמו חללי עבודה, חשוב לוודא שהיא עמידה ויכולה לעמוד בסביבה הקשה ולא תפגע מהר.
  • אביזרים נלווים – כמה אביזרים נלווים מגיעים עם המכונה? אם יש לכם צרכים מיוחדים, כמו לשטוף משטחים צפופים או לנקות במקומות קשים להגיע אליהם, כדאי לוודא שהמכונה מגיעה עם האביזרים המתאימים.

על מנת לרכוש מכונות שטיפה תעשייתיות ועוד פריטים נלווים תוכלו לפנות אלינו לחברת ר.נ.מ ציוד ושירותים ואנו נעמוד לשירותכם בכל מה שתצטרכו תוך ניסיון עתיר שנים של יותר מ30 שנה, בנוסף לכך אנו גם מספקים שירותי תיקונים 24 שעות ביממה.

ניקוי איכותי ומדויק

שואב תעשייתי זהו הכלי של מקומות גדולים אשר חייבים לשמור על ניקיון וצריכים לעשות זאת ביעילות רבה ככל האפשר. כמו כן מקומות כמו בתי מלון, בתי הארחה ועוד משתמשים בשואבי אבק תעשייתיים וזאת על מנת לנקות חללים גדולים ביעילות רבה ובמקצועיות. כמו כן על מנת לרכוש שואב אבק תעשייתי עליכם להבין תחילה מהו התקציב שלכם, גודל השטח לשימוש בשואב האבק, אופי השואב כמו למשל הרעש שלו, נפח המנוע ועוד, כל אלו יעזרו לכם לבחור את שואב האבק המדויק ביותר עבורכם וזאת תוך ייעוץ של מומחים.

ניקוי ברמה גבוהה

על מנת שתוכלו ליהנות משטיפה איכותית של רכבים, שטחים וכו' עליכם לרכוש מכונת שטיפה בלחץ עם מיכל מים אשר דרכה תוכלו ליהנות מניקוי איכותי ומקצועי, כמו כן על מנת למצוא את המכונה אשר מתאימה ביותר עבורכם תוכלו לפנות למומחים של חברת ר.נ.מ ציוד ושירותים. חברתנו מתמחה בכל הקשור לציוד למכונות שטיפה, שואבי אבק תעשייתיים, וכמובן גם מכונות שטיפה אשר מיובאות מהחברות המובילות בעולם. לפרטים נוספים והזמנות חייגו: 08-9207533 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here