credit Pixabay

בגדי ים מעוצבים הם דיבור חם בעולם האופנה ואנחנו מציעות מגוון עשיר של גזרות. תוכלי למצוא קולקציה מטריפה של בגדי ים ססגוניים, קלסיים, צבעים נועזים, בדים איכותיים וגימורים עדינים. אם הרצון שלך הוא חלק תחתון חוטיני, ברזילאי או גזרה גבוה, חלק עליון עם קשירה מקדימה או משולש רגיל אצלנו תוכלי למצוא הכל וברמה הגבוה ביותר כדי שתהני מבגד הים ליותר מקיץ אחד. מאי עיברי מעצבת בגדי הים מעצבת ויוצרת לכם עיצובים סקסים, נשיים, קיציים ויפים שיעניקו לך מראה מנצח.

בגדי ים מעוצבים לחופשת החלומות שלך

מי לא חולמת הקיץ הזה לטוס ליעד אקזוטי? תדמייני לעצמך שאת נמצאת באי טרופי או בחוף ים מטריף חושים שותה קוקוס להנאתך ומאזינה למוזיקה קצבית ומגניבה. עכשיו תדמייני שעל גופך מונח בגדי ים אלוהי שנראה כאילו תפרו אותו במיוחד עבורך. כל סנטימטר נגזר ונתפר בקפידה ואנחנו שמות דגש על כל פרט קטן כדי להעניק לך תחושת נוחות מקסימלית. בגדי ים מעוצבים הם תוספת נפלאה שתגרום לחופשת החלומות שלך להפוך לגן עדן. אל תחשבי פעמיים ותעניקי לעצמך לפחות סט אחד. איזה כיף, הקיץ הזה את הולכת לסובב ראשים עם בגד ים ייחודי שלא תראי על אף אחת.

את מכירה את גופך הכי טוב

חשוב לנו שתרגישי הכי חופשיה, לנוע, לרקוד, לשחות ולכן את הקולקציה הנוכחית יצרנו בהמון מחשבה ותשומת לב. מגוון בגדי הים שלנו נועד לקהל נשים רחב שרוצות לשדרג את עונת הרחצה עם בדים מיוחדים, איכותיים, מתאימים לכל גוף, נעימים ומתייבשים בקלות. אצלנו תוכלי למצוא סט שיתאים לך לים, למסיבת בריכה או להליכה בנחל. בגדי ים מעוצבים חגיגיים, סקסיים וחושניים מביאים איתם הרבה סטייל ומאפשרים לך להיות הכי נועזת ונשית ובנוסף כדי להתאים את עצמנו אליך תוכלי ליצור בעצמך את הסט האהוב עליך, כלומר תוכלי  לבחור כל חלק עליון עם כל חלק תחתון. שביעות רצונך היא החשובה ביותר עבורנו ואנחנו עושות הכל כדי להעניק לקהל שלנו תחושה של נוחות. מאי עיברי, מעצבת בגדי הים בעלת ניסיון וותק רב שנים בתחום האופנה מציגה קולקציה עכשווית ומעודכנת, את המותג הנחשק תמצאי בתל-אביב, נשמח לראות אותך בין לקוחותינו המרוצות. תגיעי, תתרשמי ומקסימום תתאהבי. חייגו להזמנות ומידע נוסף 052-3515602

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here