credit: canva.com

אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי… בלונים! השילוב בין בלונים ליום הולדת פופולרי עוד משחר ההיסטוריה, והאפשרות לשמח אדם יקר לנו בעזרתם נעשתה מרגשת במיוחד, כעת שניתן לעצב את זר הבלונים באופן אישי. האפשרויות להפתעתו של אדם אהוב ביום הולדתו רבות ומגוונות; בין אם זה משלוח בלונים לביתו או קישוט החדר כולו בבלונים, קבלת בלונים ליום הולדת היא תמיד חוויה משמחת, מרגשת וצבעונית.

כיום ניתן להדפיס הקדשה אישית על גבי הבלונים, לציין את שמו וגילו של החוגג באמצעות בלוני אותיות וספרות, למלא את חדרו בצבעיו האהובים ואף להוסיף לסידור בלונים של דמויות אהובות. אל סידור הבלונים ניתן להוסיף את טאץ' נוסף בעזרת שילובם כמארזים הכוללים תמונות, ממתקים, יינות ופרחים.

קישוט בבלונים ליום הולדת

בבואנו לתכנן לעצמנו או לאדם יקר לנו את חגיגות יום ההולדת, עלינו לבחור את מקום אירוע, את הכיבוד ואת העוגה, ולא פחות חשוב מזה – את האופן בו האירוע ייראה. השימוש בבלונים לקישוט אירועי יום הולדת הוא שילוב קלאסי, מוכר ואהוב, המבטיח אווירה משמחת וצבעונית לחוגג/ת ולאורחים.

בין אפשרויות הקישוט בבלונים ליום הולדת הן סידורי בלונים בצבעים ובצורות ייחודיות, עיצוב סידורי שולחנות האורחים וקישוט שולחנות הכיבוד באמצעותם, יצירת קשת כניסה מרהיבה, יצירת מיצגים מהממים, ועוד.

אמן בלונים לאירוע יום הולדת

מעבר לשימוש בבלונים ליום הולדת עבור משלוח משמח או קישוט אולם האירועים, השימוש בבלונים כאטרקציה באירוע מבטיחה הנאה נוספת, ייחודית ומשמחת שלא תשכחו. עבור אירוע יום ההולדת ניתן לשכור את שירותיו של אמן בלונים מוכשר, המבטיח אווירה כיפית ומשמחת במיוחד – לילדים ולהורים כאחד.

אורחי יום ההולדת מוזמנים ליצור יחד עם אמן הבלונים צורות וכובעים מבלונים ואף ליצור יחדיו מיצג בלונים יפיפייה המוסיף עוד צבע ואור לאירוע. שירותיו של אמן הבלונים מבטיח את העסקתם של הילדים ביום הולדת, ועמה את חופשיותם של ההורים לחגוג. אסף הבלונים, חברה מקצועית ומנוסה מירושלים, מחזיקה בצוות אמני בלונים מוכשרים המבטיחים שאת חגיגות יום ההולדת הזה, לא תשכחו לעולם!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here