ציוד כיבוי אש

ציוד כיבוי אש חיוני להבטחת בטיחותם של אנשים ורכוש במגוון מקומות, לרבות בתים, משרדים ומרחבים ציבוריים. לא אחת קרה בעבר שבעזרת ציוד איכותי ומתקדם לכיבוי אש, אנשים הצליחו להציל לא רק רכוש, אלא גם נפשות. לכן ברור מדוע יש חוקים ותקנות לגבי הימצאותם של מתקנים כאלה ואחרים לכיבוי אש במבנים מסוימים. הימצאותו של ציוד לכיבוי אש מתאים במקום הנכון עשוי להיות ההבדל בין אירוע קל לבין אירוע קטסטרופלי. כאשר פורצת דליקה, ציוד כיבוי האש מסייע במניעת הלהבות ובשליטה עליהן, כך שברור מדוע מדובר על עניין של חיים ומוות. זו בדיוק הסיבה שבגללה, גם אם אתם רוצים לקבל ייעוץ בנושא הזה או להתקין את הציוד הדרוש לכם, כדאי שתפנו אל המומחים. צרו קשר עם הנציגים של חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ ותראו שמהר מאוד תקבלו מענה מקצועי לעניין הזה.

סוגי ציוד כיבוי אש

קיימים מספר סוגים של ציוד כיבוי אש, כאשר לכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים ויישומים שונים. להלן חלק מהנפוצים ביותר:

 

  • מטפי כיבוי אש: הם מגיעים בגדלים שונים ויחסית קל לתפעל אותם בעת הצורך. יש סוגים שונים של מטפים והם יכולים להיות מבוססים על מים, קצף, אבקה ועוד
  • מערכות ספרינקלרים: מערכות אוטומטיות אלה נועדו לזהות ולדכא שריפות על ידי שחרור מים או חומרים מדכאי אש אחרים בעת קבלת התראה על חום או עשן.

יש אפשרות, כמובן, לשלב גם צינורות מסוגים שונים שבעזרתם ניתן יהיה לכבות שריפות ועוד. לכן ברור מדוע חלק מהתהליך הוא לבחון את האפשרויות השונות ולבחור את הציוד המתאים לכיבוי האש.

התקנה נכונה של ציוד שמיועד לכיבוי אש

אין ספק שחלק מהעניין שצריך לקחת בחשבון כשרוצים להתקין ציוד כיבוי אש, זו ההתקנה עצמה. יש צורך לבדוק איך עושים זאת, וכמובן שצריך ידע מקדים בנושא. זו בדיוק הסיבה שבגללה לא מדובר על משהו שאנשים יכולים לעשות ככה סתם, על דעת עצמם. לכן כדאי שתדעו: עליכם לפנות אל חברה מקצועית ומובילה בתחום הזה, כמו חברת ימ.מ גילוי אש בע"מ. להצטרפות לחוג הלקוחות המרוצים של החברה חייגו למספר: 077-4201204, ויפה שעה אחת קודם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here