credit: canva.com

די ג'יי לחתונה יפיק את האירוע מבחינה  מוסיקלית והדבר יתרום רבות להעצמתו. הוא יבחר את השירים הרצויים בעזרת המזמינים. הוא ינחה אותו לכל אורכו והנוכחות שלו תוסיף סדר ועניין. אירוע מושקע עם מוסיקה טובה ייזכר רבות לאורך זמן. יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין העוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

די ג'יי לחתונה – ישמיע מבחר שירים

די ג'יי לחתונה מקצועי ומוכשר ישדרג את האירוע בזכות כישוריו. הוא מכין רמיקסים לשירים, מנגן על קלידים וכלי נגינה לליווי, מוסיף מכונות תופים אוטומטיות ועוד. כל אלו מעשירים את המוסיקה המושמעת. בכל אירוע כזה יש רגעים פרטיים קסומים השייכים בלעדית לבני הזוג.  התאמת שיר ליווי אליהם תעצים את החוויה והרגשות. כזה הוא רגע הכניסה לחופה כאשר בני הזוג צועדים יחד נרגשים על מסלול מרופד בפרחים. הם יכולים לבחור את שיר הנושא בביצוע הזמר האהוב עליהם. גם ריקוד הסולו נחשב לעוצמתי, וגם כאן, לשיר מבוקש יש משקל ותרומה. רגעים אחרים הם בעת קבלת הפנים והארוחה בהם ניתן להשמיע מוסיקת רקע. מסיבת הריקודים מהווה אחד השיאים ומוסיקה סוחפת תעצים אותה עד למאוד. במסיבה כזאת נהוג להציע אלכוהול, לחלק אביזרים דוגמת כובעים, בלונים ועוד. כל אלו ועוד אך ישדרגו את עוצמת החוויה.

הכנות מוסיקליות 

הזמנת האומן כוללת גם הזמנת רשימת שירים ולהיטים מסגנונות וז'אנרים מבוקשים. בין היתר, גם שירים אתניים. התקליטן ייעץ רבות לגבי השירים, שלדעתו, יתאימו מכל לסוג האירוע וקהל המוזמנים. הוא מביא עימו ציוד רב הכולל, מערכות הגברה, מיקרופונים רגישים, גופי תאורה וזרקורים, מחוללי עשן ומחוללי אפקטים אחרים אשר יוסיפו לריגוש והשמחה.

שירות מטעם מומחה

יוסי חן הינו דיג'יי בעל מוניטין ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח המתלבט לגבי השירים וסדר השמעתם וכדומה. כמו כן, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים וכדומה. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהפקת וניהול  אירועי מוסיקה מגוונים לרבים לאורך השנים. הוא ישמח לשרת כל לקוח חדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here