להפיג את השעמום:

"אמא, משעמם לי!" הוא אחד המשפטים הנפוצים ביותר בחופשים – חופש גדול, חופשים בחגים ולעתים גם בימי שבת או אחר הצהריים ללא מעש. תפקיד ההורים הוא לדאוג לצרכים של ילדיו – להאכיל אותם, לדאוג לרווחתם הרגשית, לחנך אותם ולדאוג לבריאות שלהם. בשלב מסוים, הורים רבים מקבלים על עצמם תפקיד נוסף – תפקיד הבדרן. כשהילדים משועממים הם צריכים לדאוג לתעסוקה מיוחדת. ולא סתם, כזו שתבדר אותך ותעסיק אותם לכמה שיותר זמן ותהיה מיוחדת. שעת יצירה לילדים היא אידיאלית עבור אותם הורים נואשים. חומרי היצירה מגוונים מאוד ולכן אפשר להתאים אותם גם לגילאים שונים.

בנוסף, האפשרויות הרבות של חומרי היצירה מאפשרות להפוך את הפעילות לפעילות ארוכה, מורכבת ומאתגרת עבור הקטנטנים וכזו המאפשרת ביטוי עצמי וחופש יצירה. בשוק קיימים חומרים רבים ומגוונים – פלסטלינה, חול קינטי, טושים ומרקים, צבעים, דפי סול, בצקים צבעוניים למיניהם, צבעי גועש ועוד רבים. לשעת היצירה יש יתרון כפול – עצם היצירה עצמה שמעסיקה אותם והתוצר הפיזי שהם יוצרים.

למשל, יצירת מסגרת תמונה ממקלות ארטיק שתשמש את הילדים לתמונה שהם בוחרים או גזירת צפרדע כצעצוע למשחק עתידי. ניתן למצוא היום ברחבי האינטרנט סרטונים, פורומים של הורים וגם סדרות טלוויזיה שמציעות רעיונות רבים ומגוונים לסוגי היצירה השונים ולחומרים שצריך בעבורם. לא כל ההורים פנויים לתכנון פעילות היצירה, מציאת הרעיונות וקניית החומרים. אך גם עבורם יש פתרון. חנויות יצירה רבות מציעות לא רק חומרי יצירה להרכבה אישית אלא גם ערכות יצירה מוכנות מראש המכילות הוראות הפעלה וחומרים המיועדים לכך. למשל, ניתן למצוא ערכות לרקמה, ערכות תפירה, ערכות עם בצק לעיצוב בצורות שונות וגם ערכות להכנה של מוביילים, יצירת נרות ועוד.

להנות מהקיץ:

בריכה וקיץ זה שילוב אידיאלי. החום הקיצוני גורם לרבים לחפש אחר דרכים להתקרר ולהתרענן. בריכה היא אחת הדרכים המועדפות ביותר והיא צירוף מתאים לכל פעילות – החל ממסיבות כמו מסיבת רווקות, מסיבות בריכה לימי הולדת או בחגים ועד פעילות שגרתית כמו ריענון סוף שבוע או בחופש הגדול.  הרי ברור לכולנו מה כיף בבריכה- המים הקרירים שפוגשים את הגוף ביום חם, משחקי הבריכה כמו תרנגולות או הטבעת של מגנטים, טבילת הרגליים בשפת הבריכה וגם תחרויות השחייה בינינו לבין עצמנו ובינינו לבין החברים שאיתנו. אבל יש כאלו שאינם מתספקים רק בזה אלא רוצים כיף גדול יותר.

מתנפחים לבריכה הם אטרקציה בפני עצמה וכיוון שיש כל כך הרבה, אפשר להתאים עבור כל אירוע, קטן כגדול סוג משלו. ישנם מתנפחים שמיועדים לצוף על הבריכה, כדוגמת מזרן או אבוב. כיף לשכב עליהם או לשבת עליהם להנות מצד אחד מהמים הקרירים ומצד שני גם מהשמש המלטפת. קיימים גם אבובים שיש בהם מחזיק לכוסות כך שאפילו אפשר להנות ממשקה קר. בנוסף, קיימים גם מתנפחים שהם משחק בפני עצמו – משחק כדורסל מתנפח, מגלשות ועוד.

שיקשוק היא חנות יבואן המציעה חומרי יצירה מגוונים, צעצועים, אביזרים למסיבות ואירועים שונים גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים. לחנות אתר אינטרנט חדש בו ניתן למצוא קטלוג מוצרים מגוון תוך חווית משתמש ברמה גבוהה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here