credit: freepik

תשלומי החובות שלכם גדלים משנה לשנה וזוהי לא סיטואציה פשוטה, בוודאי לא אם אתם יוצאים מנקודת הנחה שאתם רוצים לעמוד בתשלומי החובות אבל באמת לא מצליחים. בשלב כזה, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות הוא לעצור לרגע אחד ולהבין ביחד עם הצוות של משרד עורכי הדין איתי גת רימון, האם יש לכם את הזכות לפנות להליך של שיקום כלכלי ופשיטת רגל מסודר, והאם אתם באמת רוצים לעבור את הליך פשיטת רגל.

עצרו עכשיו – לפני שהחובות יהיו בלתי אפשריים

כאשר יש לכם כמויות בלתי נגמרות של חובות כספיים, אתם למעשה מתחייבים להחזרים שאתם פשוט לא יכולים לעמוד בהם. אולי ממבט ראשון זהו מצב שאפשר להתמודד איתו לתקופה קצרה בעזרת הצטמצמות וקיצוצים, אבל לאורך זמן עדיף שלא למשוך את החובות ולצבור ריביות גבוהות, וכמובן שכדאי להגיע לסיטואציה שבה אתם שולטים בניהול הכספים שלכם. אם אתם לא מצליחים לעשות זאת בטווח הקצר, הדבר הנכון ביותר לעשות יהיה לעצור לרגע אחד, ולנסות להבין האם גביית חובות היא הבעיה שלכם או שמדובר על התנהלות לא נכונה כלכלית מן היסוד.

טיפול ממוקד – על ידי עו"ד מנוסה

כעת, ברור לכם שאתם חייבים לשנות את הרגלי החיים הכלכליים שלכם אך הדרך לא פשוטה. כאן נכנס לתמונה עו"ד פשיטת רגל שמלווה אתכם בסיטואציה מורכבת אשר מחייבת אתכם לקבל את ההחלטה הרצינית והקשה שתשנה את החיים שלכם לטובה. אין ספק כי  זה לא פשוט בכלל לפנות להליך פשיטת רגל, אבל זוהי הדרך האחראית ולעיתים הטובה ביותר להתמודד עם הסיטואציה שבה אתם נמצאים, בוודאי אם אתם משפחה צעירה שרוצה מאוד לצאת מהחובות.

ההסדר הוא המוצא האחרון שלכם

בסופו של התהליך המטרה שלכם היא ליצור הסדר חובות ריאלי, ואתם תעשו הכול כדי לעמוד בהסדר החובות שלכם. עם זאת, כדי להבטיח שהוא משרת את האינטרסים שלכם לטווח הארוך ובצורה הטובה ביותר או אם יש לכם שאלות או בעיות לאורך הדרך, הדבר הנכון ביותר לעשות יהיה להתייעץ עם עורך הדין שלכם, ולשמור ביחד איתו על האינטרסים שלכם, בדרך להחזרת חייכם למסלולם.

ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין איתי גת רימון, תוכלו לקבל את כל הפתרונות שיש בשביל לבנות הסדרי תשלום ריאליים ונכונים, ובשביל להבטיח של המשפחה שלכם חיה ברמת החיים המתאימה למשך שנים ארוכות. לפרטים נוספים חייגו 03-7795000.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here