עורך דין גירושין
credit: canva

לקבל את הגט

לעיתים, הפניה אל בית הדין הרבני על מנת לקבל גט עלולה להיות לא פשוטה, על כמה וכמה כאשר הנישואים בין בני הזוג מסתיימים בטעם רע. בסופו של יום, בתי הדין הרבניים מנוהלים בצורה שונה מבתי המשפט בגלל הזיקה לחוק היהודי התנכ"י אשר מושרשת בבית הדין הרבני, ולכן על מנת להתמודד נכונה עם ההתנהלות בבית הדין הרבני מומלץ להגיע מוכנים. קבלת ייעוץ משפטי מקצועי מעת עורך דין גירושין לפני הפניה אל בית הדין הרבני היא ללא ספק הבחירה הנכונה לשני הצדדים, על מנת שלא להיתקל בהפתעות כמו סירוב גט מסיבות כאלה ואחרות או התמודדות עם סוגיות הכתובה. חשוב לזכור שבבית הדין הרבני, בניגוד לבית הדין לענייני משפחה, טענות כמו בגידת בן או בת הזוג עלולות להוביל להשלכות משמעותיות כמו חוסר יכולת להתחתן מחדש, מניעת מזונות אישה ועוד.

להסכים על תשלומי המזונות

ללא ספק, אחד הנושאים הקשים ביותר לגישור במהלך תהליך גירושין הוא הנושא הכלכלי, בין אם מדובר על חלוקת הרכוש והממון המשותף בהיעדר ניסוח הסכם ממון מבעוד מועד, ובין אם מדובר על הסכמה על סכום תשלומי מזונות ילדים בהתאם להסדרי השהות שנקבעו, או אולי אפילו מזונות אישה במצבים מסוימים והכל בהתאם למצבם הכלכלי וליכולת ההשתכרות של בני הזוג. בסופו של דבר, המזונות נקבעים על פי היכולת הכלכלית של כל אחד מבני הזוג, כמו גם בהתאם לצרכים הכלכליים הכרוכים בגידול הילדים, וכן בהתייחס לזמני השהות של הקטינים עם מי מההורים. דמי מזונות הילדים יכולים להיקבע בבית הדין הרבני, או  בבית המשפט לענייני משפחה בו ניתן לנהל את הליך הגירושין כולו מלבד החותמת הסופית בקבלת הגט, והכל בהתאם לנסיבות ולניהול ההליך כולו.

לחלק את הרכוש המשותף

ההתמודדות עם ההיבט הכלכלי של גירושים עלולה להקשות באופן יוצא דופן על בני זוג, על כמה וכמה כאשר ישנם ילדים משותפים. חלוקת הרכוש המשותף היא ללא ספק משימה מורכבת ולא פשוטה, על כמה וכמה כאשר ישנה תלות כלכלית של אחד מבני הזוג בשני, בשל פערי יכולת ההשתכרות, או אם אחד מבני הזוג הבריח נכסים… בעזרתו של עורך דין גירושין ניתן יהיה להגיע להסכמות חשובות בנושא. בין אם מדובר על נכס נדל"ן משותף כמו דירת מגורים, ובין אם מדובר על חסכונות משותפים, במהלך משא ומתן ניתן להגיע להסכמות אשר יטיבו עם שני הצדדים המעורבים. עורכת הדין והמגשרת גילה עיני פועלת מזה שנים רבות בתחום דיני המשפחה, וסייעה ברגישות והכלה למאות לקוחות לעבור את הרגעים הקשים בחייהם תוך שמירה על האינטרסים שלהם בתהליך. מעוניינים בייעוץ משפטי? חייגו למספר 0528342566.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here