Credit: Canva

עורך דין פלילי בתל אביב

עריכת דין היא כותרת מקצועית רחבה אשר כוללת לא מעט תחומי התמחות, כאשר כל התמחות במקצוע עריכת דין היא בעלת אפיונים, ידע נדרש וכן סעיפי חוק ספציפיים הרלוונטיים לכל תחום. חשוב מאוד להבין כי לא כל עורך דין יכול לספק סיוע משפטי לכל אדם ולא משנה מהו מצבו ובגין איזה נושא הוא זקוק לסיוע. לכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו ובהתאם לכך הוא יכול לסייע בנושאים משפטיים אשר קשורים לתחום ההתמחות שלו. עורך דין פלילי הוא עורך דין בעל ידע, ניסיון ומומחיות בתחום הפלילי. עורך הדין המדובר התמחה במסגרת הלימודים שלו, ההכשרה שלו והעבודה שלו בתחום המשפט הפלילי. הוא טיפל במגוון תיקים פליליים והוא יכול להוות סנגור אשר מגן על נאשים בתיקים פליליים שונים או מאידך קטגור אשר מייצג את המדינה התובעת בתיקים פליליים. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בתל אביב בשל חקירה שזומנתם אליה או אם נעצרתם בגין עבירה שביצעתם במסגרת המשפט הפלילי, חשוב שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר.

מהם תחומי הדין הפלילי?

ענפי הדין הפלילי הם רבים. מדובר על ענפים אשר מכסים את כל תחומי החיים לרבות עבירות אלימות, עבירות סמים, עבירות הונאה ורכוש, עבירות מרמה, שוחד וזיוף, עבירות זנות ועבירות מין, עבירות סחר בבני אדם, עבירות סחר בנשק, עבירות אלימות במשפחה, עבירות הלבנת הון ועוד. בכדי להבטיח שתקבלו את הייעוץ והייצוג המשפטיים האיכותיים ביותר, חשוב מאוד שתפנו לעורך דין פלילי בעל ניסיון בתיקים דומים לתיק שלכם. כלומר, עורך דין אשר עסק לא מעט בעבירות מאותו הסוג שאתם נחקרים בגינן או נחשדים בהן. אם אתם מחפשים עורך דין פלילי ברמת גן, חשוב מאוד שתחפשו עורך דין שידע כיצד להשתמש בכל הכלים והאמצעים אשר קיימים בחוק לטובתכם. חשוב שתזכרו שככל שעורך הדין יהיה מנוסה יותר כך הוא ידע כיצד להשתמש בכלים שהחוק מעמיד לרשותו בצורה יעילה יותר לטובתכם.

כיצד מתבצע משפט פלילי?

הדין הפלילי מסדיר את היחסים בין אדם למדינה ובין אדם לחברו, כאשר הדין הפלילי הנהוג בישראל מבוסס על המשפט האנגלי. עם הזמן התווספו לו כמובן שינויים, עדכונים והבהרות. המשפט הפלילי עוסק בהסדרת חיי החברה וזאת באמצעות קביעת התנהגויות המוגדרות כפליליות ובהתאם לכך קביעת עונשים מתאימים בגין כל הפרה של הכללים. כל אדם שעובר על החוק הפלילי צפוי לעמוד לדין במידה והוא נמצא אשם. כמובן שגם יוטל עליו עונש כלשהו בהתאם לחומרת העבירה שלו ובהתאם למה שנקבע בחוק. העונשים יכולים להיות: קנסות כספיים, מאסר בפועל, מאסר על תנאי, עבודות שירות, הגבלות ופיקוח ועוד. אם אתם נחקרים בגין עבירה פלילית כלשהי כגון: עבירת סמים, חשוב מאוד שתבחרו עורך דין עבירות סמים מקצועי ומנוסה מהענף הפלילי, שיסייע לכם להתנהל בצורה הטובה ביותר בחקירה ואף יעניק לכם ייצוג הולם במידה והדבר יגיע להליך משפטי. משרד עו"ד פלילי אסף כהן ושות, מעניק את הייצוג הטוב ביותר לכל לקוח. צוות המשרד יוצר אסטרטגיה משפטית מתאימה לכל אדם אשר נחקר או נאשם בגין עבירה פלילית. חייגו עוד היום 050-222-2253

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here