קרדיט לתמונה: unsplash.com

אם גם לכם נמאס מהמתנות המשעממות של הדור המתקדם שלנו, אם גם אתם מואסים ברגע הדביק והמביך שבו אתם מעניקים את המתנה לידי המקבל בשתיקה ופתאום אין לאף אחד מן הצדדים מספיק מילים כדי לשבור את המבוכה הרגעית, ואם גם אתם מאלו שמחפשים דרך לשבור את המוסכמות הנדושות ולהפתיע באמת את היקרים לכם במתנה שתדליק אותם, משלוח שוקולד ירושלים או שאר המשלוחים שפיונה מציעה לכם בתחומי עיר הבירה יכולים לתור לכם את כל הבעיות ברגע אחד ובלי כל טרחה מצידכם. במקום לכתת רגליים בחנויות, לסחוב מתנות, לבזבז זמן יקר מפז ובעיקר, להסתבך בדרך השליחה של המתנה, פיונה חוסכת לכם את הבעיה ומציגה חבילות ומארזי יוקרה של מתנות לבחירתכם, במשלוח מיוחד עד לבית המיועד שזכה במתנה. לשירות הזה יש מעלות רבות וייחודיות ביותר, הוא עשוי לחסוך לכל אחד הרבה טרחה מיותרת ולהעלות את רמת החוויה והכרת התודה של מקבל המתנה. במילים פשוטות מדובר בדור החדש של המתנות.

למה דווקא מאחורי הדלת

פיונה מציעה שירות איכותי ואחראי של שליחים עד לכתובת שתבחרו, שמתפקידם פשוט למלא את רצונכם, ולצאת לדרך בדיוק בשנייה הנכונה כדי שהמתנה שבחרתם תגיע לבית המיועד לה בלי אפס מאמץ מצידכם. אתם בוחרים את המשלוח באתר, מתוך המבחר או בהתאמה אישית, נציגים אדיבים של פיונה ישמחו לסייע לכם במידת הצורך בכל שלב בבחירה ובהתאמה, משלמים מהכורסה בבית, ומשם העניינים מתגלגלים הכי מהר שאפשר בלעדיכם, אתם יכולים ללכת לנוח או להמשיך בכל עיסוק אחר שעולה על דעתכם. המשלוח שלכם בידיים טובות. זה נכון אפילו במקרה שאתם מחפשים בלונים או עיצובי בלונים בירושלים, ומעוניינים לשלוח אותם לאי מי, ונכון אפילו כשאתם רוצים להפתיע את… עצמכם בבקבוק יין איכותי מהליגה הראשונה שאתם כל כך אוהבים, הכל בלי השקעת כל מאמץ ובהינף הקלקות קצרות על המסך.

הפתעה מושלמת

מתוך ניסיון ערוך שלנו עם לקוחותינו, אין דומה להנאה הייחודית של המקבלים משלוחים מאחורי הדלת. מדובר ברמה אחרת של יוקרה במתנה שלכם, היא מכבדת אתכם ואת הכסף שאתם משקיעים במתנה מוסיפה הילה של מכובדות להגשה שלה, ומאפשרת מרחב חוויה למקבל המתנה כך שהוא אינו מחויב להגיב ממושכות לפני שהוא נהנה ממנה, נרגע ומתחבר לרעיון. המחמאות שמגיעות אחר כך הן הרבה יותר מלאות, עמוקות וסוחפות.

מחפשים להזמין משלוחי מתנה בירושלים? פיונה מציעה לכם כתובת אחת שאין טובה ממנה. בחרו והזמינו כעת ונציגינו ישמחו להעניק לכם שירות מושלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here