קרדיט: Canva

יש תקלות בצנרת המים שכל אחד יכול לתקן ואינסטלטורים אחראיים גם ידריכו אתכם כיצד לעשות זאת בקלות בסרטוני הדרכה או בייעוץ בטלפון. יש תקלות שברור שלא תוכלו להתמודד אתן לבד ותצטרכו עזרה של אנשי מקצוע, וכאן נכנסים לפעולה המומחים לאיתור נזילות ותיקון צנרת מים לכל סוגיה. גם שם יש בעיות שקל יותר לאתר ולאבחן ואז התיקון יכלול החדרת מכשירים דרך הצנרת כדי לאטום אותה מבפנים ככל האפשר, כי לא צריך היום לשבור קירות ומרצפות על מנת לתקן בעיות כאלה. ויש כאלה שיצטרכו להפעיל מערכות גדולות על מנת לתקן בעיה גדולה של נזילות ורטיבות נרחבת, כמו מים כלואים מתחת לרצפה. זאת בדיוק הסיבה שבגללה רצוי לתקן ולטפל בנזילות מים מיד לפני שהן מתרחבות וברגע שחושדים בקיומן, משום שנזילות כאלה גורמות להצטברות נוזלים כלואים מתחת לרצפה, להופעת אבקה לבנה וטחב בצד החיצוני וגרוע מזה – נזילה לשכנים, פגיעה בקירות ובתשתיות ואפילו במערכת החשמל. ברגע שזה קורה מומלץ להזמין מיד ייבוש תת רצפתי על ידי אנשי מקצוע כמו חברת א.ר מומחים, שעובדת עם ציוד מתקדם לתיקונים כאלה.

מהו ייבוש תת רצפתי?

כשנוזלים מים רבים ונכלאים בשכבה של החול שבין המרצפות לבין התקרה של השכנים, יש צורך בהחדרת צינורות זעירים ששואבים את הנוזלים מהחול במשך שבועות ומייבשים בעזרת אותם מתקנים את החול. זה תהליך שיכול לארוך עד יותר מחודש, בהתאם למצב הרטיבות ולכמויות המים הכלואים ואין צורך לשבור מרצפות לשם כך. מכיוון שהציוד הזה גם שקט במיוחד אתם לא תרגישו בעבודה שלו מלבד הנוכחות שלו בדירה. לאחר מכן, אפשר יהיה לתקן תיקון פנים צנרת כדי למנוע את הנזילות הבאות ואת הדליפות שגרמו לנזק הזה מלכתחילה. גם פה אין צורך לשבור קירות ומרצפות ברוב המקרים משום שאפשר להחדיר את חומרי התיקון דרך הצנרת באמצעים מתקדמים.

לא לחכות לנזק רחב

ככל שתופסים תקלות ונזילות שונות כמה שיותר מוקדם כך אפשר לתקן אותן יותר בקלות ובמחירים זולים יותר מאשר המחיר היקר של ייבוש תת רצפתי. זה נעשה בלית ברירה כאשר יש גם איטום גרוע של המבנה שגורם לחדירת נוזלים ולחות מבחוץ אבל בעיקר כאשר לא מאתרים בזמן נזילות של צנרת בתוך הבית. במקרים כאלה מומלץ לעבוד עם מומחים כמו חברת א.ר מומחים, שיכולים לתקן את הנזקים והתקלות כדי למנוע נזק נרחב לתשתיות ולמבנה שיחייב הריסה ובנייה מחדש של אלמנטים שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here