קרדיט - Freepik

אין דרך טובה יותר להמחיש לאנשים כיצד לחסוך כספים רבים בהלוואות ובמשכנתאות בלי להראות להם את החישובים על הנייר, או יותר נכון – במחשבון. כשאתם לוקחים ייעוץ משכנתא מקצועי ואמין אתם יכולים להתחיל להבין את היתרונות הרבים שיש בתכנון נכון של תמהיל משכנתא חכם ומותאם לכם רק לאחר שאתם יושבים מול המספרים. רוב הישראלים לא עושים זאת ולא מנסים לחשב בעצמם כמה כסף הם חוסכים אם הם מתמקחים על הלוואות ומשכנתאות. ברוב המקרים לא מאמינים לבנקים ולא מאמינים ליועצים שמבטיחים להם משכנתא יותר זולה למרות שרבים יכולים להעיד כמה זה עזר להם לחסוך כספים בדרך לבית החלומות שלהם. לכן, חשוב לבחור בחברת ייעוץ משכנתאות שיש לה רקורד מקצועי וניסיון רב בתחום המשכנתאות וכך להבטיח שהחיסכון הוא אמיתי והמשכנתא שלכם תפורה בדיוק למידות שלכם ולתכניות האישיות שלכם. חברת WIN משכנתאות – מתחייבים חוזית לחיסכון, מציעה לכם שירות של יועצים משכנתאות מומחים בתחומם בעלי תארים רלוונטיים בתחום הפיננסים, שעבדו עם לקוחות רבים והצליחו להבטיח להם חיסכון של עשרות אלפי שקלים לאורך השנים.

מה קורה כשאין בנק שילווה לכם?

היום, כשדירוג אשראי הפך להיות כל כך משמעותי, יש יותר אנשים שמקבלים סירוב מהבנק ואפילו לא מבינים למה. היום קשה לשכנע בנק לתת הלוואות לאנשים שמוכיחים שאינם יכולים לעמוד בהחזרים ולכן חשוב למצוא דרכים נוספות להשיג משכנתא למסורבי בנקים. יש כמה דרכים לעשות זאת ואחת מהן היא שיפור דירוג האשראי וגיוס הון ממקורות אחרים, חוץ בנקאיים. לפעמים זה כרוך בתשלום ריבית גבוהה יותר אבל לפעמים זאת הדרך היחידה להגיע לבית משלכם כאשר יש לכם בעיה שקשורה להחזרי הלוואות.

לעשות הכל למען הלקוחות

יועצי משכנתאות מתחייבים בדרך כלל ללקוחות שלהם למשכנתאות טובות יותר מאלה שהיו משיגים אילו היו מנסים להתמקח עם הבנק לבד. הסיבה היא הקשרים הטובים יותר שיש ליועצי משכנתאות עם הבנקים וככל שהם עובדים עם כל הבנקים כך גם מצליחים לעשות את זה טוב יותר. נוסף על כך, רק הם יכולים לבדוק את הנתונים שלכם לעומק ולבנות לכם תמהיל שמתאים למידות הפיננסיות שלכם, לתכניות הקריירה ולהכנסות שלכם. המשכנתא תלווה אתכם עשרות שנים ובהנחה שהכל יהיה בסדר אתם יכולים לחסוך עשרות אלפי שקלים כאשר תופרים לכם את המשכנתא המדויקת ביותר לצרכים שלכם. חברת WIN משכנתאות תופרת לכם משכנתאות מדויקות לשביעות רצונכם וחוסכת לכם כסף רב שאפשר לחסוך ולהשקיע לרווחתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here