קרדיט Canva

אין צורך להיכנס לסכסוך עבודה כלשהו כדי לקבל ייעוץ של עורך דין לענייני עבודה לגבי הזכויות שלכם. יש עניינים שונים שאפשר לברר כבר במהלך העבודה, הקשורים לזכויות עובדים, לחוזים אישיים או קיבוציים, לשינויים שונים שחלים בתנאי ההעסקה והאם הם חוקיים והאם מותר לבקש מהעובד להתאים את עצמו וכן הלאה. במקרים שבהם צריך לבדוק את החוזה שלכם או לייצג אתכם במשא ומתן בגלל הפרה של תנאי חוזה או בגלל מעשים אחרים כמו התעמרות בעבודה, הטרדות מיניות או יצירת סביבת עבודה פוגענית, אפשר לקבל את הסעד המקצועי שנדרש לכם. רצוי מאוד לא להתנהל מול המעסיק שלכם בלי ייעוץ ואם אפשר גם ייצוג מלא, משום שזה מונע כבר מראש כל ניסיון לקפח את הזכויות שלכם. במידה ואתם מעסיקים שרוצים להימנע מתביעה או שכבר מתמודדים עם תביעה, או שאתם רוצים לשנות את החוזה שלכם עם לקוח או ספק, עורך דין כזה יכול לעזור גם לכם. זה אפשרי להגן על מעמדכם וגם לעשות זאת בצורה נעימה ולא מתלהמת, כפי שרק עורכי דין מנוסים יודעים לעשות. במשרד שפירא בוטרמן עו“ד ונוטריון מקפידים לנהל כל תיק של לקוחות באופן מכובד ויצירתי למען הלקוחות כדי להגן על זכויותיהם.

ברגעים הכי רגישים של החיים

איבוד שליטה על ניהול החיים שלנו הוא רגע מפחיד מאוד ויש היום אמצעים שונים שאפשר להקדים כדי להבטיח שמישהו ידאג לנו במקרים כאלה. ייפוי כוח מתמשך הוא המסמך המשפטי שמבטיח שיהיה מי שיקבל את ההחלטות בעניינים שונים שנסמיך אותו לטפל בהם, בדיוק למקרים כאלה. זה יכול להיות בגלל סיבות בריאות או בגלל נסיעה ממושכת או בגלל מצב זמני שמחייב העברת שליטה ובכל מקרה, חשוב לדעת שזה חייב להיעשות בצורה חוקית נכונה. בעזרת ייעוץ של עורך דין יפוי כוח מתמשך יהפוך לנושא ברור – עורך הדין יבהיר לכם בדיוק במה כרוך הליך כזה את מי לבחור ואיך לנסח מסמך כזה שידייק מאוד בסמכויות שמעבירים לידיהם.

טיפול מקצועי של עורכי דין מסורים

כשבוחרים משרד עורכי דין לנושאים מאוד רגישים כמו עריכת ייפוי כוח מתמשך, נדרש לא רק ניסיון מקצועי וידע משפטי אלא גם מיומנות רכה כמו יכולת תקשורת ואמפתיה כדי לנהל את ההליכים שנדרשים בנושאים דיסקרטיים. בחירת משרד כזה צריכה להיות על סמך התחושה הנוחה שלכם לחלוק מידע רגיש כזה ועל סמך תיקים דומים שהם מטפלים בהם ומוכיחים את הנחישות שלהם להיאבק למענכם ולמען שמירה על הזכויות שלכם. במשרד עורכי הדין שפירא בוטרמן עו“ד ונוטריון עובדים כבר עשרות שנים על שמירה של זכויות הלקוחות שלהם וניהול תיקים לשביעות רצונם ולמען התוצאה הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here