credit canva

אחד מהדברים המיוחדים ביותר שיש במציאות של היום זוהי מדפסת תלת מימד, אשר דרכה נוכל להדפיס אובייקטים באמצעות מדפסת, הדבר מייעל תהליכים וגורם לכך שנוכל ליצור כמעט כל מוצר אפשרי, כמו כן על מנת לעשות תהליך זה אנו נצטרך לעשות קודם לכן מידול תלת מימד אשר הינו מתבצע באמצעות תוכנת מחשב. במידול אנו למעשה ניצור מודל של האובייקט שאנו רוצים ונראה למעשה איך אנחנו רוצים שהוא יראה, ונקבל הדמיה לאובייקט עצמו. המידול הוא אחד ההליכים החשובים ביותר בהדפסת מוצרים תלת מימדים. כמו כן הרבה גופים תעשייתיים משתמשים בטכניקה זו וזה על מנת לייעל תהליכים ועל מנת ליצור את המוצרים שהם רוצים ועל מנת ליצור עולם טכנולוגי נוח יותר ואיכותי יותר בפשטות יחסית. על מנת לעשות כן תוכלו לפנות אלינו לחברת AMP , חברתנו הקימה את מרכז ההדפסות ושירותי תלת מימד ברמה הכי גבוהה בישראל ואנו מספקים סורקים תלת מימדיים, מדפסות ועוד. כמו כן אנו עושים הפקת מודלים, סקיצות, ועוד מחומרים כמו פולימרים, גבס, פלסטיק ועוד. חברתנו משתמשת בציוד הטכנולוגי החדיש ביותר שיש בעולם, ואנו מקפידים כל פעם על עדכון המוצרים. בנוסף לכך הצוות שלנו הינו בעל הכשרה בנושא ויש לנו מעצבים ומודליסטים בעלי תואר בעיצוב תעשייתי ובעלי ניסיון רב בתחום.

תכנון מוצר ראשוני

אחד מהדברים החשובים ביותר בהדפסה תלת מימד זה למעשה ייצור אב טיפוס אשר ישמש כמו סקיצה למוצר הסופי שלנו, חשיבותו של אב טיפוס הינה קריטית, שכן כך נוכל לראות ברושם ראשוני אך המוצר שלנו עתיד להיראות, מה הם הפגמים, מהם היתרונות וכן כך נבין טוב יותר את המוצר שלנו. כמו כן על מנת לעשות הדפסות תלת מימד יש לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר יודעת ליצור מוצרי תלת מימד ברמה גבוהה ועם ניסיון רב בתחום.

ראייה ראשונית של המוצר

על מנת שתוכלו להוציא את המוצר שלכם לשוק, אתם תצטרכו לבצע הדפסת דגמים תלת מימד ובכך תוכלו לראות את המוצר שלכם, כמו כן הליך זה חשוב שכן משלב של שרטוטים ותכנונים לשלב ההוצאה לאור בפועל. על מנת לעשות כן תוכלו לפנות אלינו לחברת AMP , חברתנו מתמחה בכל הקשור להדפסות תלת מימד, ושירתי תלת מימד ואנו החברה המוביל בישראל בתחום זה. כמו כן הצוות המקצועי יעביר לכם את החוויה הראויה לכם תוך כך שיש אצלנו מעצבים מבצלאל אשר הינם בעלי ניסיון רב בתחום הפקת מוצרים. לפרטים נוספים והזמנת השירות חייגו: 02-5805800 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here