חוג קרב מגע לילדים קטנים
credit: canva.com

יש ילדים שיעדיפו חוג שחיה או בלט, יש שיעדיפו להיות חברים במקהלה או לנגן על כלי בתזמורת, ויש שדווקא יבקשו חוג קרב מגע לילדים. פופולריות החוגים בתחום הספורט האתגרי ואומנויות הלחימה עולה ומתגבר עם השנים, והסיבות לכך שונות ומגוונות ואף אישיות ומשתנות מילד לילד. המדרשה לאומנויות לחימה הממוקמת בנהריה, מעסיקה את טובי המדרכים, בדיוק לצורך זה, והביקוש רק עולה משנה לשנה.

מדוע חוג קרב מגע לילדים פופולרי כל־כך?

חוגים שונים בתחום אומנויות הלחימה, ובעיקר חוג קרב מגע לילדים, הופכים להיות מבוקשים ביותר בקרב ילדים. פלטפורמות חברתיות רבות, הן ברשת האינטרנט והן בתכניות הטלוויזיה, מציגות סרטונים ופרסומים רבים בהם נראים בני נוער מבצעים טכניקות שונות ומגוונות, והן אשר מושכות את הילדים והנוער להצטרף גם הם. בנוסף, שיעור המקרים של בריונות בבתי הספר רק עולה מחודש לחודש ומשנה לשנה, וילדים, בני נוער ולעיתים גם הורים, חושבים שאם הם ילכו לחוג קרב מגע, הם ירגישו יותר מוגנים ופתוח מותקפים.

אילו יתרונות יש לחוגים מסוג זה?

חוג קרב מגע לילדים, וחוגים נוספים כגון אגרוף תאילנדי, קראטה, ג'ודו וכדומה, מעניקים יתרונות רבים. יתרונות גופניים לצד יתרונות נפשיים ומנטליים. יתרונות גופניים כוללים שיפור היציבה ושיווי משקל, שיפור מוטוריקה גסה וכן שיפור סיבולת לב ריאה. מבחינה נפשית ומנטלית, לחוגי אומנויות לחימה ישנה השפעה חזה ומהותית על הילדים. הביטחון העצמי מתחזק ומועצם, וילד שמרגיש דחוי, מובס או מנודה, יכול לאסוף כוחות ולקבל חיזוק מתוך התחום הזה ומהחיבוק שהוא מקבל בכל שיעור ובכל אימון.

כיצד לבחור את החוג והמאמן המתאימים ביותר?

ילדים צריכים להרגיש בסביבה בטוחה, חמה ותומכת כדי שיוכלו להתקדם קדימה ולהגיע לתוצאות ולהישגים גבוהים. המאמנים של המדרשה לאומנויות לחימה, פועלים לפי דרך חשיבה שבה הילד נמצא בין שווים, וכי כל אחד מהם זכאי שיתייחסו אליו באופן אישי ובגובה העיניים. בצורה זו נוצרת כימיה ברורה ומהירה ביותר, בין הילדים למאמן, וככך ניתן גם לוודא האם החוג מתאים לילד. בנוסף לקרב מגע, אפשר להצטרף לחוגים נוספים במדרשה, ואף לאימונים המתאימים למבוגרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here