credit: canva.com

רופאי שיניים הם הרבה יותר מאשר מי שדואג לביקורת שנתית ולטיפולים פה ושם כאשר נדרשים לכך. רופאי שיניים טובים עוקבים אחר המטופלים שלהם ומציעים להם את השיטות הטובות ביותר שיש על מנת לשקם את מצב הפה ולשמור עליו תקין לאורך זמן. אם אתם לא פוחדים מרופא שיניים ואתם לא זקוקים לתזכורת כשלהי בנוגע לשיננית ולביקורות, זה סימן שמצאתם רופא שיניים בקריות שהוא בדיוק מי שאתם יכולים לסמוך עליו למשך שנים לכל הטיפולים שלכם.

בניגוד למיתוס המקובל, מי ששומר על שינוי אינו אמור לאבד אותן או להיתקל בבעיות כלשהן שהן אקוטיות. לעומת זאת, מי שנמנע מביקורים אצל רופא שיניים עלול להגיע למצב שבו הוא זקוק לסדרה של טיפולים משקמים ואפילו להגיע עד כדי הצורך בהשתלת שיניים. זה חשוב לשמור על ההנחיות ולכן ד"ר פאדי ח'ורי מקפיד לשמור על קשר עם מטופליו כדי להזכיר להם לבוא לביקורות ולטיפולים המתחזקים בקביעות.

מה קורה בזמן הזנחה?

הזנחת הטיפול בשיניים עלול לגרום להידרדרות איטית במצב הפה וזה נכון במיוחד כאשר מצב הפה מלידה אינו מזהיר במיוחד. הרי לא כולם נולדו עם שיניים תקינות שאינן זקוקות לתיקון כלשהו ומי שלא עבר את התיקונים האלה בילדותו עשוי להזדקק להם מאוחר יותר בבגרותו.

אם מזניחים את ההיגיינה של השיניים וגם לא הולכים לשיננית, עלולים בהחלט להגיע למצב שבו אתם סובלים מדלקות חניכיים כרוניות שמביאות אתכם למצב שבו תאבדו שיניים בגלל אובדן האחיזה שלהן בחניכיים המתפוררות. במקרים כאלה מציעים השתלת שיניים וכדי לקצר את הזמן העובר בין שלב לשלב אתם יכולים לנסות את השיטה שמחדירה ומרכיבה שתלים ביום אחד. זה לא מתאים לכל אחד וזה תלוי במצב הפה שלכם אבל אין ספק שאפשר לשקם את הפה בצורה משביעת רצון אצל רופא השיניים הנכון.

שיקום החיוך בכל מצב

יש טכנולוגיות רבות שמציעות לכם את שיקום החיוך וזה יכול להתחיל מהקל ביותר של הלבנת שיניים וציפוי השיניים החרסינה ועד השתלת שיניים ויישור שלהן. יש אפשרויות ממוחשבות רבות לתכנן את השיקום של הפה שלכם בצורה המיטבית וזה משפר את יכולת הדיוק והמדידה של השתלים ושל כל מה שנדרש באופן אופטימלי. ככל שהטכנולוגיה הממוחשבת נכנסת לשימוש מרפאות באופן רחב כך גם תוכלו ליהנות מטיפולים מדויקים יותר ומתוצאות משופרות. זה מה שד"ר פאדי ח'ורי מציע בטכנולוגיות הממוחשבות שהכניס למרפאת השיניים שלו לשיפור החיוך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here