credit: canva.com

בין אם אתם סובלים מחרדות, מחשבות שמעכבות אתכם, קושי חברתי מסוים או חוסר יכולת לעמוד בביטחון מול קהל – הרי שתוכלו להקל על עצמכם מאוד ולטפל בנושא עם טיפול בשיטת nlp. מדובר בגישה טיפולית שמאפשרת להסית מחשבות שליליות ודפוסי חשיבה מקובעים, ובמקומם להכניס מחשבות חיוביות ותכנים לשוניים שיחוללו מהפך חיובי בחיינו. כיצד עושים זאת, היכן ומתי? הכל כאן לפניכם.

כיצד מתרחש הטיפול?

על מנת לעבור תהליך טיפול יעיל בשיטת nlp הרי שחשוב מאוד לבחור במטפל או מטפלת מקצועיים ומנוסים. מנחה בטיפול nlp שיש לו המלצות וחוות דעת טובות הוא אדם שכדאי לכם לבחור בו. הטיפול בשיטת nlp מתקיים במסגרת של פגישות אישיות עם המטפל כאשר מפגישה לפגישה מתרגלים ורוכשים כלים שמסייעים להתמודד עם "הבעיות".

מתי נבצע טיפול מסוג זה?

טיפול בשיטת nlp יעיל לטיפול בחרדות, קשיים חברתיים, קושי במציאת זוגיות, דימי עצמי נמוך, חוסר בביטחון עצמי ועוד. הטיפול כולל שחרור חסמים, מחשבות מעוותות שנכנסו לחיינו במהלך השנים ותיקון של פרשנויות פנימיות לא הגיוניות שאנו מעניקים מבלי משים לב לסיטואציות שונות בחיינו. הטיפול גם כולל שינוי צורת ההתנסחות והחלפה למשל של מלים שליליות במלים חיוביות. חשוב לציין שעקרונות הטיפול בשיטת nlp הם אוניברסליים אך כמובן שכל מטופל נדרש להתאמת הטיפול עבורו.

מטרות הטיפול

טיפול בשיטת nlp מאפשר להגיע לתוצאות מרשימות כאשר פעמים רבות עושים זאת תוך מספר מפגשים ממוקד. זאת בשונה מתהליכי טיפול פסיכולוגיים שלרוב נמשכים לכל הפחות שנה או שנתיים. בין אם יש לכם קושי במציאת זוגיות, מחשבות אשר במעכבות אתכם, קושי להשתלב במעגלים חברתיים או התנהגויות שליליות כלפי עצמכם או כלפי הסביבה – הרי שתוכלו לקדם מאוד את עצמכם ולשים מאחור את אותן מחשבות שליליות ודפוסים, והכל באמצעות טיפול בשיטת nlp. טיפול בחרדות nlp או טיפול בקושי במציאת זוגיות, קשיים בתקשורת של ההורים מול הילדים, דימוי עצמי נמוך ועוד. הטיפול מתאים לטווח רחב של גילאים והוא מתקיים במסגרת של פגישות אישיות ותרגולים אישיים בין פגישה לפגישה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here