ייעוץ להקמת מסעדה
credit: canva.com

ייעוץ להקמת מסעדה תורם רבות להתנהלות ראשונית נכונה של העסק. הוא כולל נושאים שונים כולל ייעוץ קולינרי שהינו הכרחי. מסעדה יכולה להצליח מאוד כאשר היא מנוהלת היטב. פתיחה טובה עשויה לייצב אותה היטב ולהניח בסיס איתן לעתיד. חברת NEW REST ניהול, ייעוץ והקמת מתחמי מזון עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

ייעוץ להקמת מסעדה – יעיל וצמוד

ייעוץ להקמת מסעדה יכול להיעשות מהרגע שבו החליט היזם על צעדיו הראשונים. הקמתה מחייבת מחשבה רבה וביצוע נכון. יש להקפיד על  3 שלבים. הראשון הינו אפיון והכוונה היא החלטה לגבי סוג המסעדה וסוג האוכל המוגש בה. בנוסף, בחירת קהל היעד, מיקומה ושמה. כן, יש לערוך רשימת ציוד וחומרי גלם נדרשים, להכין הון התחלתי, לקבוע הערכת תקציב ראשונית עד להגעת ההכנסות הראשונות וכיוצא בזה. עתה יש להכין תכנית עסקית אשר תספק נקודת מבט נכונה לנושאים כספיים וכלכליים. כך לגבי עלויות ההקמה, רכישת ציוד, עלויות שיווק ופרסום, צפי הכנסות ורווחים, גיוס הון ראשוני ועוד. הדבר השלישי שיש לעשותו הוא בחירת ישות – עוסק מורשה או חברה – ורישומה במס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.

נקודות ספציפיות ואופייניות

הייעוץ הפרטני נוגע לליבת פעילות המסעדה. יש לבחור תפריט וייעוץ קולינרי יסייע כאן רבות. תפריט מאוזן חייב להתאים לקונספט שלה, הוא חייב לכלול  מנות דגל אהובות המהוות בסיס חשוב, מנות  ראשונות, קינוח, משקאות מסוגים שונים ועוד. יש חשיבות לאיכות חומרי הגלם כדי למקסם את היכולות הקיימות אצל השף והצוות המסייע. בנוסף לכל אלו, יש צורך לחשוב על אופן הקמת המטבח, לסוג השירות הניתן – עצמי או עם מלצרים – שיטות הגשה, תכנון עלויות העבודה ובין היתר כמות העובדים בכל שעה נתונה וכדומה.

ייעוץ וליווי עם יחס אישי

חברת NEW REST ניהול, ייעוץ והקמת מתחמי מזון עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחויות בתחום, מקבלת מידע שוטף על חידושים, ממתן שירותים איכותיים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת כל לקוח חדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here